شناسهٔ خبر: 51294843 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال

صدرنشینی سپاهان با گلِ ستاره جوان

تهران- ایرنا- سپاهان در روزی که موقعیت‌های پرشماری برای گلزنی داشت با تک گل یاسین سلمانی از سد صنعت نفت گذشت و موقتا به تنهایی صدرنشین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان و در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

شاگردان محرم نویدکیا برای جبران شکست هفته قبل مقابل گل‌گهر سیرجان میل و اشتیاق فراوانی داشتند که ماحصل آن یک گل در ۴۵ دقیقه نخست بود. یاسین سلمانی، ستاره جوان طلایی‌پوشان در دقیقه ۲۳ زننده این گل بود تا بالاخره پایش به گلزنی باز شود.

در نیمه دوم صنعت نفت چند دقیقه‌ای از لاک دفاعی بیرون آمد اما حاصلی نداشت. درخشش احمد گوهری، تیر دروازه و بی‌دقتی مهاجمان سپاهان باعث شد تا شاهد گل دیگری نباشیم.

سپاهان با این برد ۱۹ امتیازی شد و موقتا به تنهایی صدرنشین لیگ برتر شد و باید منتظر دیدار تیم‌های گل‌گهر و آلومینیوم مقابل رقبایشان باشد.

تیم علیرضا منصوریان نیز در ادامه روند نه چندان خوب تیمش پنجمین بازی بدون برد را هم تجربه کند و با ۶ امتیاز موقتا در جایگاه چهاردهم قرار بگیرد.

ترکیب سپاهان:

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسن سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

ترکیب صنعت‌نفت:

احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی، حکیم نصاری، امید حامدی‌فر، حسن بیت‌سعید، احمد شریعت و علی امیری

نظر شما