شناسهٔ خبر: 51293457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

اصل وحدت محور سیاست ها و تصمیمات کلان موتلفه است

محسن صفری

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با ۴۲ کشور رابطه دارد گفت: این مساله برای یک حزبی که دولت هم در اختیار ندارد بسیار جایگاه مهمی است. ارتباط حزب با احزاب کشورهای منطقه و دیگر کشورهای دوست بسیار خوب است.

صاحب‌خبر -

اسدالله بادامچیان در سیزدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در سالن همایش های دارالولایه برگزار شد، با بیان اینکه دوره دوازدهم حزب موتلفه بسیار سخت و پرکار بود اظهار کرد: دولت و دستگاه های مرکزی اکثرا در اصلاح طلبان بود که تمایل به سازش با غرب داشتند که با مشی انقلابی موتلفه مغایر بود و سیاست های غلط کشور را دچار نابسامانی و تورم و مفاسد گوناگون کرد.

وی ادامه داد: ما در این دوران باید به مصلحت انقلاب و سیاست کلان تحمل می کردیم و در زمینه مطالبه گری باید با تدبیر خاصی حرکت می کردیم تا دشمنانی که چشم به اغتشاش در کشور داشتند سواستفاده نکنند و گذار از این مرحله با نهایت آرامش و رای مردم و کنار گذاشتن جریان های غیرهمراه به سرانجام برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه افراط و تفریط های گوناگون کار را در این دوره برای دوست داران انقلاب مشکل کرده بود تصریح کرد: اختلافات داخلی اصولگرایی خطر خروج از خطوط صحیح را بالا می برد ولی موتلفه توانست با عنایت الهی وتدبیر مسوولان و همت یاران، در سایه سار ولایت این دوران را به پایان بیاورد.

وی با اشاره به افزایش هزینه های حزب به سبب تورم و رکود اقتصادی خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات توانستیم حزب را به خوبی اداره کنیم و بدهی های معوقه را پرداخته و سامان مالی برقرار کنیم.

بادامچیان گفت: در عین این مشکلات در تمام صحنه های سیاسی حضور پرشور داشتیم و در شورای وحدت و شورای ائتلاف نیز عضویت پیدا کردیم و در استان ها نیز کمک به برقراری وحدت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این دوران پنج انتخابات مهم داشتیم گفت: یکی انتخابات شورایاری ها و محله یاری های تهران بود که اصلاح طلبان به دنبال پیروزی در آنها برای مقدمه چینی برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس آینده بودند و موتلفه با سازماندهی نیروها توانست ۷۰ درصد به موفقیت برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: در این انتخابات با شعار وحدت وارد شدیم و از استان ها هم خواسته شد تا افراد واجد شرایط با ۹ شاخص انتخاب شوند؛ ۲۷ نفر از اعضای تهران نیز برای مجلس معرفی شدند و در مسیر وحدت سه نفر در لیست نهایی قرار گرفتند و رای خوبی هم کسب کردند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس یازدهم حدود ۵ هزار و ۳۰۰ نشست با اعضای شورای ائتلاف و دیگران برگزار شد گفت: حدود ۲۰۰ جلسه برای تفاهم بین نامزدهای رقیب برگزار شد؛ ۴۶۰ گزارش انتخاباتی دریافت شده و بیش از ۵ هزار پیامک در این خصوص برای اعضا ارسال شده است.

بادامچیان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک فعالیت انتخابات نبود بلکه یک نبرد بود و اصلاح طلبان با دیگر گروه ها به مقابله پرداختند و در بین اصولگرایان بین اینکه چه کسی می تواند راهگشا باشد و می تواند مشکلات را حل کند بحث بود و نهایتا موتلفه با تکیه بر وحدت آیت الله رئیسی به عنوان نماینده و کاندیدای راهگشا انتخاب شد.

وی گفت: ۲۰۰ مورد تجمع انتخاباتی داشتیم و تنها در تهران ۱۰۰ هزار پوستر رئیس جمهور منتخب توزیع شد. در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز کار عظیمی صورت گرفت و ۵ هزار نفر در کشور شناسایی شدند که در ۱۴ رشته دانشگاهی و ۱۱ گروه تخصصی تقسیم شدند.

بادامچیان بیان کرد: سیاست کلان موتلفه در تمام این بخش ها همکاری، همفکری و تعامل با حفظ سیاست های اصلی است.

وی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه با ۴۲ کشور رابطه دارد گفت: این مساله برای یک حزبی که دولت هم در اختیار ندارد بسیار جایگاه مهمی است. ارتباط حزب با احزاب کشورهای منطقه و دیگر کشورهای دوست بسیار خوب است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما