شناسهٔ خبر: 51287719 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان مسلح محور ایرانشهر – خاش

با تلاش شبانه روزی تکاوران یگان ۱۱۲ قرارگاه عملیاتی و انتظامی سارقان مسلح محور " ایرانشهر- خاش" به دام افتادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودرو‌های عبوری در محور " ایرانشهر- خاش" توسط سرنشینان ناشناس یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، موضوع به صورت ویژه تحت پیگرد قضائی و رصد اطلاعاتی و انتظامی پلیس استان قرار گرفت.

وی گفت : با توجه به جو نا امنی پیش آمده تکاوران یگان ۱۱۲ قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار استان مأمور برقراری امنیت و دستگیری سارقان مسلح محور مذکور شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در این راستا تکاوران پلیس با تلاش شبانه روزی و برپایی ایستگاه‌های کنترل و بازرسی سوژه مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی خودروی سارقان را متوقف و هر ۲ نفر سرنشین آن را دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ جنگی در بازرسی از خودروی سارقان خاطر نشان کرد: شناسایی و کشف سرقت‌های صورت گرفته توسط متهمان همچنان ادامه دارد.

سردار طاهری در پایان با بیان اینکه، امنیت شهروندان در مقابل اشرار و سارقان مسلح خط قرمز پلیس استان سیستان و بلوچستان می‌باشد، گفت: تکاوران پلیس استان خالصانه و جان بر کف در مقابله با اشرار و سارقان مسلح برخورد قاطع خواهند داشت و برای تأمین امنیت مردم در سطح محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/گ

نظر شما