شناسهٔ خبر: 51287169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان | مجیدی خارجی ها را نیمکت نشین می کند؟

آبی‌پوشان پایتخت در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در مقابل پیکان صف‌آرایی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی امروز از ساعت ۱۶ در هفته نهم لیگ برتر و در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکان مجتبی حسینی می‌روند.

آبی‌پوشان پایتخت که با توجه به نتیجه دربی هفته گذشته به پنجمین تساوی متوالی خود در این فصل رسیدند برای طلسم‌شکنی با تمام قوا به مصاف پیکان خواهند رفت. شاگردان مجیدی که در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند با پیروزی در این دیدار تا قبل از دیگر نتایج بازی‌های امروز حتی می‌توانند صدرنشین لیگ برتر شوند. آبی‌پوشان در این دیدار کاپیتان ووریا غفوری را به دلیل مصدومیت و مرادمند به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

از طرف دیگر شاگردان مجتبی حسینی با تساوی برابر صنعت نفت آبادان پا به این مسابقه می‌گذارند. پیکانی‌های 12 امتیازی با یک پله پایین‌تر از استقلال در جدول بدون شک نگاه ویژه‌ای به این دیدار و کسب امتیاز از استقلال خواهند داشت تا به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شوند.

اما سرمربی استقلال به احتمال فراوان از سیدحسین حسینی در درون دروازه استفاده خواهد کرد.

در خط دفاعی، مجیدی عارف آقاسی را جانشین مرادمند محروم می‌کند تا او در کنار یزدانی و دانشگر بازی کند.

احتمال می‌رود در وسط میدان، روزبه چشمی، رضا آذری، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین زاده و جعفر سلمانی نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند.

احتمالاً کوین یامگا و رودی ژستد، بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. هر چند احتمال حضور مطهری و یا قاسمی نژاد هم وجود دارد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، رضا آذری، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین زاده، جعفر سلمانی، کوین یامگا و رودی ژستد

نظر شما