شناسهٔ خبر: 51284328 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

مدیرعامل شرکت مطرح کرد:

علت تعویق عرضه اولیه سهام رایتل / چالش‌ های ورود به بورس و برنامه توسعه

مدیرعامل رایتل با اعلام علت تعویق عرضه اولیه سهام، یکی از چالش‌ های ورود به بورس و برنامه توسعه تا دو سال آینده گفت: قطعاً تا یک ماه آینده، جلسه هیات پذیرش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یاسر رضاخواه درباره دلایل تعویق عرضه اولیه سهام رایتل گفت: رایتل تقریبا از پایان تابستان سال گذشته آماده حضور در بازار سرمایه بود اما بورس آماده حضور این شرکت نبود! عرضه شرکت جدید زمانی که بازار منفی است، باعث حرکت نقدینگی‌ها به این سمت می‌شود و امکان دارد بازار متلاطم، فشار جدیدی تجربه کند.

وی افزود: با وجود چالش‌های موجود در بازار، جلسات پیش ‌پذیرش انجام و از طریق هلدینگ صبا تامین این فرایند پیگیری شد. قطعاً تا یک ماه آینده، جلسه هیات پذیرش رایتل برگزار می‌شود. اما باز باید منتظر ماند که بازار سهام چه زمانی آمادگی عرضه سهام این شرکت را دارد.

این مقام مسئول با اشاره به یکی از چالش‌های ورود این شرکت خدمات ارتباطی به بورس ادامه داد: نمی‌توان انتظار داشت سهامداران‌ با همه چالش‌ها، داخل این مجموعه سرمایه‌گذاری کنند. اما وقتی رایتل وارد بورس و سهام آن با سرعت به شرکت های خصوصی و عمومی واگذار شود، مجموعه‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کنند و از این طریق چالش سرمایه‌گذاری رایتل برطرف خواهد شد.

رضاخواه درخصوص اثر افزایش سرمایه رایتل بر توسعه شرکت توضیح داد: بخش زیاد سرمایه‌گذاری که در رایتل انجام می‌شود با تمام حمایت‌های شستا از محل عملیات شرکت و سودآوری اخیر است و این امر باعث حرکت در مسیر توسعه طی دو سال گذشته و افزایش تعداد مشترکین و ترافیک شد. در 1.5 سال گذشته 600 تا از هزار سایت شبکه رایتل در تهران به 4G تبدیل شده و طبق برنامه ریزی رایتل تا دو سال آینده، سایت 3G نخواهد داشت. امید است حضور سهامداران جدید در جذب سرمایه برای این روند توسعه یاری برساند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما