شناسهٔ خبر: 51280900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کارشناس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد

اجرای طرح نوین آموزش و پرورش البرز در شبکه شاد با هدف بازسازی عتبات عالیات

سلیمانیان با اشاره به اجرای طرح نوین آموزش و پرورش در شبکه شاد با هدف بازسازی عتبات عالیات گفت: تبیین ویژه برنامه های ستاد عتبات عالیات به واقع رزق معنوی است که توجه به تحقق آن ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین سلیمانیان» طی نشستی که چهارشنبه ۱۷ آذر برگزار شد گفت: تبیین ویژه برنامه های ستاد عتبات عالیات به واقع رزق معنوی است که توجه به تحقق آن ضروری است. 

ر

کارشناس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: کتاب غمنامه کربلا به ترجمه محمد اشتهاردی نمونه ای از تبیین وقایع عاشورا است که توصیه می شود این کتاب را مطالعه کنیم. 

 

وی با اشاره به اهمیت ماندگاری وقایع مهم تاریخی بیان کرد: امام حسین(ع) صحنه ای را در واقعه عاشورا ماندگار کرد که هرساله این واقعه بیش از گذشته تجلی پیدا می کند. 

 

 

وی اظهار کرد: امام حسین(ع) روحی را در کربلا به تصویر کشید که این جسم در راه کربلا تکه تکه شد و در ابعاد واقعه کربلا شاهد هستیم که چگونه فکر و عقیده امام(ع) ماندگار شد. 

 

کارشناس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: روحی در کربلا به تصویر کشیده شد که نتیجه معامله امام حسین(ع) با خدا است و احیاء دین رسول الله به واسطه همین امر ماندگار است. 

 

همکاری آموزش و پرورش در قالب برنامه شبکه شاد با ستاد عتبات عالیات 

 

سلیمانیان اظهار کرد: از دیگر برنامه های شاخص آموزش و پرورش استان البرز با ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری و همراهی به منظور ایجاد درگاه پرداخت آنلاین و راه های جذب نذورات با شکل نوین در قالب برنامه شبکه شاد است. 

 

کارشناس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: در قالب این طرح دانش آموزان و خانواده های آنان در بستر فضای مجازی شبکه شاد از درگاه های پرداخت آنلاین حمایت های خود را از ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام می دهند. 

 

 

 

 

پایان پیام/301

نظر شما