شناسهٔ خبر: 5126972 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

ادامه پيروزي‌هاي پرامتياز حجي‌زواره / شكست نماينده كروات‌ها

دومين روز از رقابت‌هاي تكواندوي قهرماني جهان آغاز و مسعود حجي زواره نماينده وزن ۷۴- كيلوگرم كشورمان در دومين مبارزه خود در شياپ چانگ روسيه برابر نماينده كرواسي به برتري رسيد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، بيست و دومين دوره مسابقات تكواندوي قهرماني جهان (G۱۲) به روز دوم رسيد و مرحله مقدماتي رقابتهاي اوزان ۴۹- كيلوگرم زنان و ۷۴- كيلوگرم مردانِ، در ورزشگاه "تراكتور" شهر چليابيسنك در حال پيگيري است.

 

مسعود حجي زواره، تكواندوكار شايسته كشورمان در وزن ۷۴- كيلوگرم در اولين مبارزه خود در اين رقابتها به مصاف "چنوف زاكاريا" از الجزاير رفت و در يك مبارزه يكطرفه و در پايان راند دوم با نتيجه ۱۳ بر صفر به برتري رسيد و راهي مرحله بعد شد.

 

تكواندوكار شايسته كشورمان در ادامه با "توني كانت" از كرواسي مبارزه كرد كه با نتيجه ۱۶ بر ۷ برنده از شياپ‌ چانگ خارج شد و با اقتدار به دور سوم راه يافت.

 

برنده ديدار لهستان و اسپانيا حريف بعدي حجي زواره خواهند بود.

 

گفتني است؛ امشب همچنين مرحله نيمه نهايي و نهايي وزن ۵۸- كيلوگرم برگزار مي‌شود كه فرزان عاشورزاده براي راهيابي به فينال رقابتهاي وزن دوم بايد با نماينده كشور ميزبان "روسلان پاسيف" (دارنده مدال برنز رقابتهاي قهرماني اروپا) مبارزه كند.

 

این دوره از مسابقات به مدت ۷ روز و در ۸ وزن جهاني با حضور ۸۷۵ تكواندوكار از ۱۳۶ كشور به ميزباني روس‌ها برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در ۵ وزن حضور پیدا کرده است.

 

به نفرات اول اين مسابقات ۱۲۰ امتياز، نفرات دوم ۷۲ امتياز و نفرات سوم ۴۳.۲۰ امتياز در راه كسب سهميه المپيك ريو ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت.


نظر شما