شناسهٔ خبر: 51265283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

برگزاری مسابقات کشوری تنیس روی میز پیوند اعضا در قزوین

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان قزوین گفت: مسابقات کشوری تنیس روی میز پیوند اعضا با حضور 17 استان امروز و فردا به میزبانی استان قزوین برگرار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مرتضی گلشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری تنیس روی میز گفت: مسابقات  کشوری پیوند اعضا از امروز با حضور 50 ورزشکار و مربی در مجموعه ورزشی غدیر قزوین آغاز شد.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان قزوین ادامه داد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و به ‌صورت انفرادی برگزار می‌شود و باتوجه به شرایط کرونا هر استان در نفرات اعزامی محدودیت داشت و از استان قزوین نیز یک نماینده حضور دارد.

وی عنوان کرد: نتایج مسابقات در بخش آقایان بعدازظهر امروز اعلام خواهد شد؛ بانوان نیز فردا به رقابت خواهند پرداخت.

این مسئول بیان کرد: مسابقات به دلیل شیوع کرونا دو سال تعطیل بود، درحال حاضر نیز به دلیل حساسیت گروه‌های این هیات ورزشی صرفا مسابقات بخش پیوند اعضا مجاز اعلام شده و در بخش بیماران خاص هنوز مسابقه‌ به طور گسترده در سطح ملی نداریم.

گلشاهی گفت: استان قزوین در وزش بیماران خاص و پیوند اعضا از ظرفیت مناسبی برخوردار است و در مسابقات اعزامی نماسندگان استان مدال‌های مختلفی را کسب می‌کنند؛ هفته گذشته نیز در مسابقات دو و میدانی احمد نوروزی در بخش‌های مختلف موفق به مسب دو مدال طلا و دو مدال نقره شد.

نظر شما