شناسهٔ خبر: 51264012 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تامین آب شرب شهر‌ها و روستا‌ها در بودجه ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با همکاری مناسب مجلس و وزارت نیرو به ویژه در بحث بودجه سال آینده، شرایط شهر‌ها و روستا‌ها از نظر تامین آب شرب بهتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، آقای محمدرضا رضائی کوچی در تشریح نشست روز گذشته (سه شنبه) کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر از یکسو با خشکسالی‌های چندساله روبرو هستیم و برای تامین آب دچار مشکل شده ایم و از سوی دیگر در آستانه تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ قرار داریم، بنابراین جلسه امروز کمیسیون با حضور وزیر نیرو برگزار شد.
نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: این نشست سومین جلسه رسمی کمیسیون عمران با وزیر نیرو بود که در این جلسه تامین منابع مالی برای آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار روستا با تنش آبی روبرو هستند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی اقدام مناسبی بود که در حال حاضر در حال انجام است. همچنین وزارت نیرو توانسته بیشترین تخصیص را از سازمان برنامه و بودجه در بودجه دریافت کند.
رضایی کوچی با بیان اینکه برای شهر‌های بزرگ موضوع انتقال آب از دریا مطرح است، گفت: باید نقش بخش خصوصی در این زمینه پررنگ شود. به دنبال آن هستیم تا برای تابستان سال آینده در شهر‌ها و روستا‌ها کمتر شاهد مشکل کمبود آب باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما