شناسهٔ خبر: 51260670 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو؛

دیدار معاونت فرهنگی و دانشجویی و سرپرست دفتر نهاد با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن دیدار با دانشجویان گفت: مشارکت دانشجویان در شکل گیری انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از سلامت در این کشور همچنان پر رونق است و بی شک جهاد دانشجویان همواره ادامه دارد سوریه باشد یا کرونا فرقی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا فسا، به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، معاونت فرهنگی و دانشجویی، سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و تیم همراه با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا دیدار کردند.

بخشی از این دیدار، در مراکز واکسیناسیون و درمانگاه های ویژه کرونا اتفاق افتاد که مسئولین ضمن قدردانی از همت و تلاش دانشجویان فعال جهادی، بزرگ روز دانشجو را به پیشروان علم و دانش در عرصه جهادی تبریک گفتند.

دکتر مجید نقدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن ارج نهادن به تلاش و اقدامات باارزش دانشجویان در دوران خطیر پاندمی ویروس کرونا، گفت: بزرگ روز دانشجو، روز حقیقتی است که فراسویش روشنایی است. سه شهید والا مقام "مهدی شریعت‌رضوی"، "احمد قندچی" و "مصطفی بزرگ‌نیا" همچون دیگر شهدای دانشجوی این مرزوبوم جلوه‌ای از روحیه "ظلم‌ستیزی و آزادمنشی" مردم عزیز ایران اسلامی شدند که در همه عرصه‌ها خصوصا مراکز کسب دانش و معرفت، "بذر عشق و شعور" کاشته‌اند.  
وی ادامه داد: بی شک روح شهیدان دانشجو امروز نیز از جلوه های ایثار هم کلاسهایشان در آرامش است. جایی که "مشارکت دانشجویان در شکل گیری انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و دفاع از سلامت در این کشور همچنان پر رونق است و بی شک جهاد دانشجویان همواره ادامه دارد سوریه باشد یا کرونا فرقی ندارد.

این دیدار با دانشجویان با اهدای گل و شیرینی به آنان همراه بود و مسئول فعالیت های جهادی دانشجویان نیز در این دیدار دانشجویی حضور یافت.

نظر شما