شناسهٔ خبر: 51259209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان:

شهادت مسیر پاسداری از آیین حق است

ابراهیم شریفی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به اینکه شهادت مسیر پاسداری از آیین حق است، گفت: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت دشمن توان نفوذ در دژهای مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

صاحب‌خبر -

مراد خوش‌کنار امروز، ۱۶ آذر در مراسم استقبال از خانواده شهید محمد نوری‌زاده از شهدای تازه شناسایی شده گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد با اشاره به اینکه شهدا با صبر و ایثار موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شدند، اظهار کرد: شهدا جان خود را فدای آرمان‌ها کردند.

وی فرهنگ سرنوشت‌ساز ایثار و شهادت را فرهنگی برگرفته از عاشورای حسینی دانست و با اشاره به اینکه این فرهنگ لرزه بر اندام دشمن انداخته است، افزود: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت دشمن قدرت نفود در دژهای مستحکم ایران را ندارد.

خوش‌کنار با تأکید بر اینکه شهادت راه پیروزی بر دشمن و پاسداری از آیین حق است و رزمنده باید آن‌قدر آماده باشد که از ایثار خون در راه آیین حق دریع نکند، اضافه کرد: جنگ تحمیلی با حمایت استکبار جهانی بدون شهادت دادن و قربانی برطرف نمی‌شد، برای رسیدن به اهداف والای انقلاب باید عده‌ای شهید می‌شدند تا انقلاب محفوظ بماند و اینحاست که گروه‌های مؤمن به میدان می‌آیند و با نثار خون از حق دفاع می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد با اشاره به اینکه دشمن برای محروم کردن ملت از اهداف انقلاب حمله و جنگی ناخواسته بر ما تحمیل کرد که در آن دفاع مقدس نیروهای مسلح مردانه ایستادند، اظهار کرد: در مسیر ارزشمند دفاع مقدس شهدا، جانبازان و آزادگان ایثار کردند و عزت امروز را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه عراق در آن ایام تسلیم فرهنگ ایثار و شهادت شد و قراردادها را پذیرفت و به لطف خدا در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک در اختیار دشمن نماند، گفت: در ارتش ۳۹ هزار شهید سرباز دادیم که شهید محمد نوری‌زاده یکی از آنهاست.

انتهای پیام

نظر شما