شناسهٔ خبر: 51258722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

دشمن به دنبال از بین بردن هویت ایرانی ـ اسلامی ماست

کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: دشمن به دنبال از بین بردن هویت ایرانی ـ اسلامی ماست و در این مسیر بسیاری شبهات بسیاری برای ارزش های دینی و ملی ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی عصر امروز در همایش بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان در بسیاری از حوادث و تحولات مهم ملی و کشوری همانند حماسه آبانماه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، دوران دفاع مقدس، حضور در عرصه سازندگی و ... نقش مستقیم و کاملا تاثیرگذاری داشته و دارند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: دانشجویان امروز در پی کسب علم هستند و فردا به عنوان مدیران و مسؤولان در پست هایی همانند سیاسی، اقتصادی، نظامی، اقتصادی و ... به ایفای نقش خواهند پرداخت بنابراین به نوعی دانشجوی امروز حافظ دستاورده های انقلاب در آینده است.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شکست هایی که دشمنان این نظام و انقلاب به کرار تجربه می کنند نتیجه تعهد، علم و تجربه دانشجویان و نخبگان این سرزمین است که این امر برای ایران اسلامی حکم یک ثروت معنوی را دارد.

سردار ریحانی بیان داشت: مهمترین رسالت دانشجویان، «جهاد تبیین» همراه با داشتن اخلاق سیاسی و دینی است زیرا در  نظام اسلامی پذیرفته نیست جهاد علمی، اقتصادی، سیاسی، مطالبه گری و عدالت طلبی ما با بی اخلاقی، بد زبانی و بد رفتاری باشد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: امروز دشمنان داشته های فرهنگی و دینی ما را مورد هجمه خود قرار داده است. دشمن به دنبال از بین بردن هویت ایرانی ـ اسلامی ماست و در این مسیر بسیاری شبهات بسیاری برای ارزش های دینی و ملی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان نسبت به گذشته بسیار پیچیده تر شده است، تأکید کرد: دانشجویان در مقابل توطئه افکنی و تهاجم فرهنگی دشمنان باید آماده هرگونه تقابل و رویارویی باشند.

سردار ریحانی با انتقاد از ولنگاری فرهنگی و اجتماعی در برخی از حوزه ها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز ایران اسلامی با وجود این همه دشمنی ها و عداوت ها در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و تاکنون تمام توطئه های بدخواهان ناکام مانده است./1400/پ210/

نظر شما