شناسهٔ خبر: 51255483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

ایسنا بلندگوی موذنان جامعه است/ اخبار ناامیدکننده هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند

فائزه قره‌پور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانی از شهید بهشتی مبنی بر این‌که دانشجویان، موذنان جامعه هستند، گفت: ایسنا نیز بلندگوی موذنان جامعه بوده و انتظار داریم تا اذان این بلندگو، همه را به خیر، صلاح و سعادت دعوت کند.

صاحب‌خبر -

دکتر محمد کلامی روز سه شنبه، 16آذرماه، در مراسم بیست و دومین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا، با تبریک همزمانی این روز با روز دانشجو، اظهار کرد: دانشگاه و دانشجو، پایه‌های اول توسعه کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... هستند. نقش دانشگاه و دانشجو در کشور بی بدیل بوده و نمی‌توان آن را انکار کرد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این‌که در زمان تاسیس خبرگزاری ایسنا به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی در حال تحصیل بودم، افزود: چندین سال است که با ایسنا و جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی ارتباط منسجمی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی داشته‌ایم.

وی با بیان این‌که نیاز امروز جامعه ما، امید و امیدواری است، افزود: اخبار ناامید کننده و سستی آور، هیچ دردی از جامعه را دوا نمی‌کند و باید امیددهی به جامعه برای داشتن آینده‌ای بهتر مطرح شود.

کلامی گفت: بر اساس این امیددهی می‌توان شاخص‌های اقتصادی را بهبود بخشید و به سمت موفقیت هدایت کرد.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای شاخص‌های اقتصادی، افزود: هر مدیری باید در زمان تصدی مسئولیت خود مورد نقد راهگشا قرار بگیرد تا تصمیمات بهتری گرفته شده و بتوانیم بهتر در عرصه مدیریت رفتار کنیم وگرنه پس از اتمام مسئولیت این نقدها هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

وی متذکر شد: لازمه پیشرفت هر کشوری در حوزه اقتصاد، استفاده از پتانسیل رسانه و فرهنگ است. همانند کره جنوبی که ابتدا با فرهنگ و فیلم‌های خود تاثیر مثبتی بر اذهان عمومی گذاشت و الان بازار ما را به دست گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای ارتقای سرمایه گذاری و رشد اقتصادی استان، باید استعداد، پتانسیل و فرهنگ خود را به خوبی معرفی کنیم. هر چقدر این معرفی بهتر باشد، نگاه مثبت اجتماعی به ما شکل گرفته و در نهایت به توسعه اقتصادی ختم خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما