شناسهٔ خبر: 51253961 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه خبر داد:

اهدای انار توسط باغداران ساوجی به مددجویان تحت حمایت

ذبیحی از اهدای انار توسط باغداران ساوجی به مددجویان تحت حمایت در قالب طرح شجره طیبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

«حسین ذبیحی» ضمن تقدیر از باغداران ساوجی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: باغداران ساوجی همواره یار و یاور امداد در رسیدگی و دستگیری از نیازمندان هستند و هر ساله با اهدای بخشی از محصولات خود به نیازمندان در راستای توانمند سازی و رفع نیازهای این عزیزان تلاش می کنند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه با اشاره به اجرای طرح شجره طیبه افزود: در ﻃﺮح ﺷﺠﺮه ﻃﯿﺒﻪ ﺑﺎﻏﺪاران یک یا چند درخت را در قالب زکات مستحبی پلاک گذاری نموده و ﺛﻤﺮه درﺧﺘﺎن را ﺑﺎ ﻧﯿﺖ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﻧﯿﺎزﻣﻨﺪان در اﺧﺘﯿﺎر افراد نیازمند ﻗﺮار ﻣﯽ دهند.

 

وی با اشاره به اینکه باغداران شهرستان ساوه در قالب طرح شجره طیبه ۱۲۰۰ کیلو گرم انار به نیازمندان اهداء کردند، ادامه داد: طرح شجره طیبه از طرح های کمیته امداد شهرستان است که با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان در بین کشاورزان و باغداران مرسوم است و هرساله انجام می شود.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باغداران شهر دارالمومنین آوه مقدار ۷۰۰کیلو گرم و باغداران روستای الوسجرد مقدار ۵۰۰کیلو گرم انار به ولی نعمتان به این نهاد اهداء کردند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه ادامه داد: انار های اهدائی و با هماهنگی اداره ساوه توسط مرکز نیکوکاری امام علی (ع) روستای احمد آباد با حفظ تکریم خانواده و رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله های اجتماعی طبق سنوات قبل در بین خانواده تحت حمایت و ایتام توزیع شد.

 

ذبیحی همچنین از تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: به همت مرکز نیکوکاری و گروه جهادی انصار المهدی تعداد۲۵۰بسته حمایتی شامل (روغن – برنج- ماکارونی –رب – حبوبات – و گوشت و مواد شوینده و قند) در بین نیازمندان توزیع شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این کمک ها و بسته های معیشتی با عنایت و کمک خیران ساوجی و با هماهنگی این نهاد و با تکریم شان و مقام ولی نعمتان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله های اجتماعی طبق سنوات گذشته به نیازمندان اهداء شد.

 

وی ضمن تقدیر از همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران بیان کرد: کمک های خیرین در کنار حمایت ها و مساعدت های کمیته امداد گره گشای مشکلات نیازمندان است و امید است همواره شاهد همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران با این نهاد در خدمت رسانی به نیازمندان باشیم.

پایان پیام/177

نظر شما