شناسهٔ خبر: 51245401 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی:

مسئولان به مردم امید بدهند

به گزارش آناج، تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملکان افزود: یک مدیر انقلابی باید شبانه‌روز با مردم باشد، در حوزه ماموریت خود وحدت بین مردم و مسئولان را حفظ کند و در این خصوص انفعال نداشته باشد. وی ضعف مدیریت را از علل اصلی برخی مشکلات در کشور دانست و خاطرنشان کرد: […]

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملکان افزود: یک مدیر انقلابی باید شبانه‌روز با مردم باشد، در حوزه ماموریت خود وحدت بین مردم و مسئولان را حفظ کند و در این خصوص انفعال نداشته باشد.

وی ضعف مدیریت را از علل اصلی برخی مشکلات در کشور دانست و خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد مشکلات ربطی به تحریم‌ها نداشته و ریشه در ضعف مدیریت‌ها دارد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه ملکان دارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری است، اظهار داشت: این شهرستان قطب انگور استان بوده و قلعه بختک لیلان از ۹ هزار سال قدمت برخوردار است، لذا مسئولان با رفع موانع احتمالی در جهت جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی و به ویژه تاسیس واحدهای تولیدی فرآوری و بسته‌بندی و صادرات می‌توانند قدم‌های خوبی در راستای اشتغال‌زایی بردارند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی‌نیز در این جلسه از بی‌اثر شدن تحریم‌ها در سایه تلاش‌های دولت سیزدهم سخن گفت و اضافه کرد: با وجود توطئه‌ها، جمهوری اسلامی‌طی سال‌جاری به اندازه سال ۱۳۹۹ نفت فروخته و گره‌های سیستم بانکی نیز در حال بازگشایی است.

سیدعلی موسوی افزود: قبل از دولت فعلی روزانه ۷۰۰ هموطن بر اثر کرونا جان خود را از دست می‌داد ولی خوشبختانه در اثر اقدامات بهداشتی دولت انقلابی و ورود ۱۵۰ میلیون دز واکسن کرونا طی سه ماه گذشته، تعداد فوتی‌ها کاهش قابل توجهی داشته است.

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس در ادامه سخنان خود از آغاز بکار کمیسیون تلفیق مجلس برای بررسی بودجه سال آینده خبر داد و گفت: ۳۰ نفر از ۶۰ عضو کمیسیون تلفیق جزو اعضای فراکسیون مناطق محروم نیز هستند و توجه ویژه‌ای به این مناطق دارند.

وی همچنین از اختصاص یکهزار تن قیر رایگان برای آسفالت جاده ملکان به لیلان، تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی یا آسفالت ۱۶ روستا خبر داد و افزود: از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز دستور ساخت ۱۶ مدرسه در شهرستان توسط بنیاد برکت صادر شده و همچنین طی ۲ سال آینده ۵۰ مدرسه و ۵۰ سالن ورزشی در این شهرستان احداث خواهد شد.

نماینده مردم ملکان از رفع مشکلات عملیات کارخانه ذوب‌آهن شمال‌غرب کشور در ملکان با ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۲۰ میلیارد تومان آورده بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: همچنین کشتارگاه دام و طیور با ظرفیت اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر در حال احداث بوده و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی همچنبن از استقلال اداره آموزش و پرورش بخش لیلان، ایجاد دانشکده علوم پزشکی و مدرسه تیزهوشان در ملکان نیز خبر داد.

امام جمعه ملکان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندار قبلی ملکان در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان، دوران خدمتگزاری را یک فرصت برای مدیران جهت خدمت به مردم دانست و گفت: مسئولیت‌ها ماندنی نیست و لذا مدیران در زمان مسئولیت و در هر پست و مقامی‌که دارند به ولی‌نعمتان انقلاب خدمت کنند.

نظر شما