شناسهٔ خبر: 51231835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طبسی‌ها در قم گل کاشتند/ گذر زغال‌سنگ از سد سپاهان‌ اصفهان

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس خراسان‌جنوبی گفت: در چهارچوب سی‌وچهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور توانستیم طعم شیرین پیروزی بر سپاهان نوین اصفهان را بچشیم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس- خراسان‌جنوبی؛ در چهارچوب مرحله از دور رفت سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تنها نماینده خراسان‌جنوبی در بازی‌نفس‌گیر باری‌دیگر طعم شیرین پیروزی را چشید.

  تیم زغال سنگ طبس که برای سومین سال پیاپی در این ماراتن ملی باگام‌های استوار هنرنمایی می‌کند با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و چشم‌انداز خوش‌آینده توانست در نخستین بازی از مرحله پایانی رقابت‌ها خوش بدرخشد.

نماینده خراسان‌جنوبی در نیمه نخست از اولین بازی دور چهارم مرحله رفت لیگ برتر هندبال در مقابل تیم سپاهان نوین اصفهان با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به رخت‌کن رفت و در نیمه دوم نیز با حفظ برتری توانست ۲۵ بر ۲۲ حریف را شکست دهد.

محمد غلامی بازیکن تیم زغال سنگ طبس پس از پیروزی شیرین تیمش مقابل نماینده قدر اصفهان عملکرد هم‌تیمی‌های خود را فراتر از حد انتظار عنوان کرد.

وی با اشاره به بازی‌های بسیار دشوار پیش‌روی تیم‌ هندبال زغال‌سنگ‌ طبس در این دوره از رقابت‌ها افزود: یک دوره بدنسازی فشرده و سخت را در طبس پشت‌سر گذاشته و خود را برای این بازی‌ها آماده کردیم.

غلامی تصریح کرد:‌ بازی در مقابل تیم سپاهان نوین اصفهان بسیار نفس‌گیر و دشواری‌ به‌ نظر می‌رسید ولی با همدلی،  تلاش‌فراوان و بکارگیری نکات هشداری کادر فنی فراتر از آنچه انتظار ظاهر شویم.

وی در پایان اظهار داشت: بازی مقابل نماینده اصفهان از یک جهت دیگر هم برای ما مهم بود و اینکه  در این روبارویی تقریبا جایگاه ما را در جدول مشخص می‌کرد.

رضا جعفرنیا سرمربی تیم هندبال زغال‌سنگ طبس نیز خاطرنشان کرد: تجربه بیشتر تیمش در لیگ‌های برتر و شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم حریف باعث پیروزی ما برابر سپاهان نوین شد.

وی با اشاره به بازی بسیار خوب و پرفشار تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: ما بر روی تیم حریف حدود یک هفته کار کرده بودیم و   بازیکنانم هم بسیار عالی کار کردند و من از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستیم ثمره آن را نیکو درو کنیم.

جعفرنیا ادامه داد: هندبال سپاهان نوین اصفهان تیم جوان و دونده‌ای بود اما بی‌تجربه! با این حال بازی خوبی را ارائه کردند و در دقایق آخر تجربه تیم ما بر جوانی تیم سپاهان نوین چیره شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال  مردان از ۲۳ مرداد امسال با حضور ۱۰ تیم شروع شده و در سه مرحله از این رقابت نماینده خراسان جنوبی طی ۶ بازی با پیروزی مقابل تیم‌های رعد پدافند آمل، ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران در رده چهارم جدول قرار گیرد.

در مرحله چهارم از دور رفت این رقابت‌ها به میزبانی قم  تیم زغال‌سنک طبس ۱۷ آذر ماه در مقابل پاس‌ناجای‌ قم صف‌آرایی می‌کند و ۱۹ همین‌ماه نیز به مصاف  با تیم های سپاهان نوین، نیروی زمینی شهیر شمالی می‌رود.

انتهای پیام/69014

نظر شما