شناسهٔ خبر: 51231596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گزارش نشریه معتبر اسپانیا از شب درخشان گلر تیم هندبال زنان ایران

تهران- ایرنا- نشریه معتبر «مارکا» اسپانیا با انتشار عکسی از «فاطمه خلیلی‌» در گزارشی به لحظه انتخاب شدن دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران به عنوان ارزشمندترین بازیکن نبرد ایران و نروژ پرداخت و آن را احساسی‌ترین لحظه این بازی تاریخی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی هندبال زنان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا برابر نروژ، قهرمان بازی‌های المپیک، شکست خورد.

 فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال زنان ایران نیز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

نشریه مارکا با انتشار عکسی از فاطمه خلیلی نوشت: پس از پیروزی نروژ مقابل تیم ملی ایران چنین تصویری منتشر شد. در حقیقت این تصویر گویای احساسی‌ترین لحظه پس از بازی تاریخی ایران مقابل نروژ بود که دروازه‌بان ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد. این اولین حضور ایران در جام جهانی است و تیم ملی نروژ قهرمان جهان و ابرقدرت اروپا و یکی از مدعیان برای کسب مقام قهرمانی محسوب می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: انتخاب فاطمه خلیلی دروازه‌بان ایرانی به عنوان بهترین بازیکن زمین بزرگترین اتفاق غافلگیرکننده این مسابقه بود. اگر چه این دروازه‌بان در طول ۳۳ دقیقه بازی ۲۱ گل دریافت کرد، در مجموع بازی عملکرد درخشان و قابل توجهی داشت و در حقیقت با ۶ مهار موفق، بسیاری از حملات هجومی تیم نروژ را سد کرد. لحظ‌ای که بلندگو سالن نام دروازه‌بان ایرانی را اعلام کرد، با تشویق بازیکنان هم تیمی‌اش و حتی بازیکنان نروژ و حضار مواجه شد. نوع خوشحالی بازیکنان ایرانی به‌گونه‌ای بود که انگار پیروز این بازی بودند. در پایان عکسی خاطره‌انگیز با حضور دو تیم زیر تیرک‌های دروازه گرفته شد.

بیست و پنجمین دوره پیکارهای هندبال قهرمانی زنان جهان در سال ۲۰۲۱ روزهای ۱۰ تا ۲۸ آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال زنان ایران که برای نخستین بار در مسابقات جهانی حضور یافته است در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف قزاقستان می‌رود.

نظر شما