شناسهٔ خبر: 51231422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

نشست مشترک رئیس دانشکده پزشکی و مدیر روابط عمومی دانشگاه با کارشناسان این دو حوزه برگزار شد

دکتر بیگ محمدی: نگاه من به روابط عمومی یک نگاه ویژه است؛ روابط عمومی باید چشم دانشکده باشد

دکتر محمدتقی بیگ محمدی، رئیس دانشکده پزشکی و کارشناسان روابط عمومی و فناوری اطلاعات این دانشکده در دفتر روابط عمومی دانشگاه حاضر شدند و ضمن بیان چالش‌ها درباره استفاده از ظرفیت‌ها و انتقال تجربیات با دکتر ترابی مدیر و مسئولان روابط عمومی دانشگاه گفت‌وگو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، در جلسه یکشنبه 14 آذر 1400 دکتر ماشاءاله ترابی ضمن خوشامدگویی، حضور رئیس دانشکده پزشکی و توجه وی به مقوله روابط عمومی را به فال نیک گرفت و گفت: دانشکده پزشکی برای دانشگاه علوم پزشکی بسیار مهم است زیرا حداقل یک هزار هیئت‌علمی از حدود یک هزار و 800 عضو هیئت‌علمی دانشگاه متعلق به این دانشکده هستند و حدود 300 نفر از این عزیزان در محل و موقعیت دانشکده حضور دارند پس باید بتوانیم با تصویرسازی مناسب، نمایش خوبی از دانشکده داشته باشیم و بتوانیم به‌خوبی آن را معرفی کنیم.
دکتر ترابی با اشاره به راه‌اندازی رسانه سینا ویژه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: امروزه رسانه‌ها در جهان بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند موج ایجاد کنند و گاهی باعث توقف یک قانون و یا با ایجاد فشار باعث تصویب یک قانون جدید شوند و شرایط جدیدی را رقم بزنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به سه محور و هدف اصلی برای تصویرسازی مناسب دانشکده پزشکی و برنامه‌ریزی برای آن حوزه‌ها افزود: یکی از مباحث بحث «منتورینگ» است که دانشگاه ما در نوع خودش اولین بوده است و باید بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم. همچنین برنامه‌ریزی برای جی 6 یا شش گروه علوم پایه را در نظر داریم تا بتوانیم فعالیت علمی شان را نمایش دهیم و بحث آخر، ارتباط بیمارستان ها و دانشکده‌هاست که می‌خواهیم پیگیری کنیم.
دکتر بیگ محمدی هم با بیان اینکه نگاه من به روابط عمومی یک نگاه ویژه است و به آن توجه دارم گفت: من شخصاً اهل کار رسانه‌ای نیستم اما در موقعیت مدیریتی و جایگاه حقوقی قضیه متفاوت است؛ نقش من این است که به رسانه اهمیت بدهم و قرار هم نیست خودم کار رسانه‌ای انجام دهم بلکه باید درک درستی از این کار داشته باشم.
رئیس دانشکده پزشکی افزود: به نظر روابط عمومی یک کار تخصصی است و اینکه من بخواهم بگویم چه‌کار کنید ازنظر فنی درست نیست اما به روابط عمومی توجه و در ازای آن هم توقعاتی دارم ازجمله اینکه انتظار دارم به‌عنوان چشم دانشکده روابط عمومی در همه رویدادها، مناسبت‌ها و فعالیت‌های دانشکده حضور جدی و فعال داشته باشد.
وی با بیان اینکه تلاش می‌کند تجهیزات موردنیاز روابط عمومی دانشکده را فراهم کند از مدیر روابط عمومی دانشگاه خواست تجربیات روابط عمومی ستاد را در اختیار کارشناسان دانشکده قرار دهد و در صورت لزوم برای کارهای تخصصی روابط عمومی دانشکده را آموزش دهند.
در این نشست مهندس سارا نعیمی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی الکترونیک و مهدی گلپایگانی سردبیر و رئیس اداره ارتباطات و تبلیغات روابط عمومی درباره سایت و تولید محتوا نقطه نظرات خود را بیان کردند.

کد خبرنگار: 240301

نظر شما