شناسهٔ خبر: 51227277 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مرکز رسیدگی به امور مساجد | لینک خبر

همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها

عملیات «تکریم فرشتگان رحمت» توسط مساجد استان تهران برگزار می شود

عملیات «تکریم فرشتگان رحمت» با محوریت مساجد عضو شبکه جهادی عملیات محله محور مسجدپایه، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
 
 
Fast traslate
 
Icon translate
 
 
 
Fast traslate
 
Icon translate
 
 
 
Fast traslate
 
Icon translate
 
 
 
Fast traslate
 
Icon translate
 
 
 
Fast traslate
 
Icon translate
 
 
 
Fast traslate
 
Icon translate
 
 
 
Fast traslate
 
Icon translate
 

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، با اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، عملیات «تکریم فرشتگان رحمت» با محوریت مساجد عضو شبکه جهادی عملیات محله محور مسجدپایه، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار می شود.

این عملیات محله محور با هدف تجلیل از خدمات پرستاران و تقدیر از ایشان طراحی گردیده است؛ در این عملیات مساجد استان تهران به صورت شبکه ای و با هم افزایی، با حضور در مراکز درمانی، از خدمات پرستاران و کادر درمانی تجلیل نموده و با اهدای دسته گل و هدایای فرهنگی از زحمات ایشان تقدیر می نمایند.

همچنین در این عملیات از خدمات پرستاران گمنام که سالها در منازل از سالمندان (پدران و مادران)، جانبازان، معلولین و بیماران خود، خالصانه مراقبت و پرستاری کرده اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است هم اکنون، بیش از سیصد و هشتاد مسجد فعال و محوری، عضو شبکه ی جهادی عملیات محله محور مسجدپایه با مشارکت مساجد همجوار خود، مسئول اجرای عملیات های محله محور در محله های استان تهران می باشند.

ائمه ی محترم جماعات و متولیان فرهنگی مساجد می توانند جهت بهره مندی از معارف دینی مرتبط با این عملیات، از فایل زیر که به همت دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز تدوین شده است، بهره برداری کنند. 

 

فرشتگان رحمت

نظر شما