شناسهٔ خبر: 51225576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن:

داور به تیم من ضرر زد / وظیفه خود می‌دانم از حقمان دفاع کنم

صاحب‌خبر -

صادق شاه نشین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم هندبال ذوب آهن و سطح لیگ برتر هندبال اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، هماهنگی لازم بین بازیکنان به وجود آمده و بر اساس بازی که داشتیم، طراحی تمرین کردیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوب در تیم‌ها تقسیم شدند، سطح لیگ امسال خوب است و بازی‌ها نزدیک پیش می‌رود. لیگ پویایی داریم و فدراسیون عملکرد خوبی داشته است.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با بیان اینکه با سپاهان بازی خوبی داشتیم، تصریح کرد: در ۶۰ دقیقه بازی با تاکتیک و تکنیک بودیم و هر لحظه از مسابقه هندبال خوبی به نمایش گذاشتیم. سپاهان تیم خوبی است که به آنها تبریک می‌گویم ولی در خصوص داوری اتفاقاتی افتاد که خوشایند دربی اصفهان نبود.

شاه نشین اضافه کرد: تنش و مشکلات آخر بازی بابت داوری بود، پنالتی برای سپاهان اعلام شد که از دید ما و کارشناسان پنالتی نبود. بازی می‌توانست با نتیجه تساوی یا پیروزی ما تمام شود که داوری در نتیجه بازی تأثیر گذار بود و به تیم من ضرر زد. بازیکنانم با غیرت و جون و دل بازی کردند، اما نتیجه بازی شایسته تیم من نبود.

وی خاطر نشان کرد: در دوران مربیگری هیچ زمانی به داوری اعتراض نکردم و اولین اعتراض من است که واقعاً شاکی هستم زیرا احساس می‌کنم در حق خودم و بچه‌ها تیم که زحمت کشیدند ظلم شده است. فدراسیون هندبال باید وارد عمل شود و تصمیماتی بگیرد، از داورانی که برای مسابقات آسیایی دعوت شدند چنین اشتباهاتی بعید است. وظیفه خود می‌دانم از حقمان دفاع کنم، بیشتر اشتباهات به ضرر تیم من بود و اگر داوری اشتباه از عمد نباشد باید دو تیم ضرر کنند.

نظر شما