شناسهٔ خبر: 51224828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در گفت‌وگو با ایمنا:

داور به تیم من ضرر زد / وظیفه خود می‌دانم از حقمان دفاع کنم

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: بازی می‌توانست با نتیجه تساوی یا پیروزی ما تمام شود که داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار بود و به تیم من ضرر زد. بازیکنانم با غیرت بازی کردند، اما نتیجه بازی شایسته تیم من نبود.

صاحب‌خبر -

صادق شاه نشین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم هندبال ذوب آهن و سطح لیگ برتر هندبال اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، هماهنگی لازم بین بازیکنان به وجود آمده است و بر اساس بازی‌هایی که داشتیم، طراحی تمرین کردیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوب در تیم‌ها تقسیم شده‌اند، سطح لیگ امسال خوب است و بازی‌ها نزدیک پیش می‌رود. لیگ پویایی داریم و فدراسیون عملکرد خوبی داشته است.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با بیان اینکه با سپاهان بازی خوبی داشتیم، تصریح کرد: در ۶۰ دقیقه بازی با تاکتیک و تکنیک بودیم و هندبال خوبی به نمایش گذاشتیم. سپاهان تیم خوبی است و به آن‌ها تبریک می‌گویم ولی در خصوص داوری اتفاقاتی افتاد که خوشایند دربی اصفهان نبود.

شاه نشین اضافه کرد: تنش و مشکلات آخر بازی بابت داوری بود. پنالتی‌ای برای سپاهان اعلام شد، از دید ما و کارشناسان پنالتی نبود. بازی می‌توانست با نتیجه تساوی یا پیروزی ما تمام شود و داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار بود و به تیم من ضرر زد. بازیکنانم با غیرت و جان و دل بازی کردند، اما نتیجه بازی شایسته تیم من نبود.

وی خاطر نشان کرد: در دوران مربیگری هیچ زمانی به داوری اعتراض نکردم و این اولین اعتراض من است که واقعاً شاکی هستم زیرا احساس می‌کنم در حق خودم و بچه‌های تیم که زحمت کشیدند ظلم شده است. فدراسیون هندبال باید وارد عمل شود و تصمیماتی بگیرد. از داورانی که برای مسابقات آسیایی دعوت شدند چنین اشتباهاتی بعید است. وظیفه خود می‌دانم از حقمان دفاع کنم، بیشتر اشتباهات به ضرر تیم من بود و اگر اشتباهات داوری از عمد نباشد باید دو تیم ضرر کنند.

نظر شما