شناسهٔ خبر: 51223329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه زنجان:

تبیین حماسه ۹ دی جایگزین حرکت‌های جنجالی شود

زنجان - ایرنا - امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه در زمان کنونی، به تبیین حماسه ۹ دی نیاز داریم گفت: در شرایط فعلی، حرکت‌های احساسی و جنجالی به هیج وجه جایگاهی ندارد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ۹ دی با تاکید بر اینکه جامعه اکنون به آرامش نیاز دارد، افزود: در برگزاری آیین‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی باید از هرگونه حرکت هایی که آرامش مردم و جامعه را برهم می زند، خودداری کرد.

وی با بیان اینکه یک بعد از بحث ۹ دی، بصیرت بوده که به معنای روشنگری است، تصریح کرد: در نگاه عمیق، باید علت ها را شناسایی کنیم و بنابراین، تبیین ابعاد حماسه ۹ دی، ضرورت امروز است.

امام جمعه زنجان، در ادامه به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: باید مکتب حاج قاسم برای نسل جوان و نوجوان که انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده اند، تبیین و معرفی شود.

وی تاکید کرد: در تبیین مکتب حاج قاسم، باید توجه کنیم که این ما هستیم که به این مکتب، نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در خصوص پیشنهاد نامگذاری اتوبان زنجان - تبریز به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم، گفت: قطعا چنین پیشنهادی و تصویب و عملیاتی شدن آن، موجب خرسندی عمومی خواهد شد چون حاج قاسم در سطح ملی و بین المللی مورد اقبال است.  

نظر شما