شناسهٔ خبر: 51221999 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جی پلاس؛

شعله ور شدن آتش اختلاف در کمیسیون ورزشکاران!

دومین نشست کمیسیون ورزشکاران با غیبت 9 نفر از اعضا برگزار شد و این موضوع حاشیه جدیدی ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی جی پلاس، دومین نشست کمیسیون ورزشکاران عصر روز گذشته در آکادمی ملی المپیک برگزار شد؛ نشستی که برای تصمیم‌گیری درباره مهمترین اتفاق سال یعنی انتخابات کمیته ملی المپیک 9 غایب داشت و با حضور 11 عضو برگزار شد و به نظر می رسد این غیبت برنامه ای از پیش تعیین شده بود.

بعد از پایان دوره پیشین کمیسیون، خیلی‌ها امیدوار بودند در این دوره همدلی بین ورزشکاران بیشتر باشد و بسیاری از کاندیدا وعده های شیرینی نیز دادند اما با حاشیه های زیاد در اولین نشست و غیبت 9 نفر از اعضا در جلسه دوم مشخص شد این همدلی میان ورزشکاران وجود ندارد و آن وعده ها واهی بوده است.

کمیسیونی که اساسا برای حمایت از ورزشکاران تشکیل شده تا حرف ورزشکاران زده و حق و حقوقشان گرفته شود، این روزها به میدان جنگی تبدیل شده که همه به دنبال یارکشی هستند.

ورزشکارانی که باید مرام و منش پهلوانی داشته باشند و این روزها رفتار و گذشت آقا تختی را سرلوحه کار خود قرار دهند، به دنبال پست و جایگاه برای خود می گردند.

این طور که به نظر می رسد 9 غایب جلسه دوم کمیسیون ورزشکاران به دنبال برگزاری نشست خبری هستند تا حرف های خود را بزنند و این یعنی آغاز حاشیه جدید. با توجه به شرایط موجود و اتفاقات رخ داده باید دید این کمیسیون می‌تواند به کار خود ادامه دهد یا خیر؟

نظر شما