شناسهٔ خبر: 51211541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش باشگاه گل‌گهر به ادعای استقلال در مورد بازیکن غیرمجاز

تهران- ایرنا- اظهارات سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص استفاده گل‌گهر سیرجان از بازیکن غیرمجاز، با واکنش تُند سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر روبرو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ماجرای «اریک بوکوم بایناما» بازیکن گابنی گل‌گهر و حضور وی در ترکیب این تیم در دو دیدار مقابل استقلال و پیکان این روزها حسابی جنجالی شده و این دو باشگاه مدعی غیرقانونی بودن حضور او در ترکیب تیم سیرجانی بوده و به همین دلیل با شکایت از باشگاه گل‌گهر، از فدراسیون فوتبال خواستار تغییر نتیجه بازی رو در رو شده‌اند.

«بیژن طاهری» سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی اظهار داشت: درخواست ما از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این است که هر چه سریعتر به پرونده مهاجم گابنی گل گهر رسیدگی کنند. اتهام مطرح شده، استفاده از بازیکن غیرمجاز است و این یعنی اضافه شدن دو امتیاز به استقلال.

در واکنش به این اظهارنظر، «حیدر افسری» سرپرست تیم فوتبال گل گهر اظهار داشت: قصد داشتیم با احترام و در کمال آرامش به کار خودمان ادامه دهیم و در مورد دیگر تیم‌ها صحبتی نکنیم اما متاسفانه حرفهایی مطرح می‌شود که خلاف اخلاق حرفه‌ای و حتی عمومی است.

وی افزود: در ماجرای انتقال بایناما همه مراحل قانونی را طی کردیم و پس از مکاتبه مستقیم فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون گابن مجوز بازی او صادر شد. نص صریح قانون در هیچ حالتی او را بازیکن غیرقانونی نمی‌داند.

نظر شما