شناسهٔ خبر: 51209992 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

خطیبی: از شیوه بازی تیمم مقابل تراکتور احساس خوبی دارم/ آلومینیوم به تیمی قابل احترام برای اهالی فوتبال تبدیل شده

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از لحاظ موقعیت‌سازی، مالکیت و ارائه فوتبال زیبا خیلی بهتر از تراکتور کار کردیم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتور اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*روی تیم تراکتور آنالیز خوبی داشته و نسبت به تیم حریف تغییرات خوبی هم در تیم خودمان داشتیم. بازی را هم حفظ کردیم تا به تراکتور موقعیت ندهیم. از لحاظ موقعیت‌سازی، مالکیت و ارائه فوتبال زیبا خیلی بهتر کار کردیم. این برای من احساس خوبی است که تیمم به این شکل بازی می‌کند.

*بازیکنانم با تمام وجود کار می‌کنند. در ۷ هفته قبلی از روی ضربات ایستگاهی گل نزده بودیم، از این بابت ناراحت بودیم، زیرا روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم، اما خوشحالم مقابل تراکتور روی کار‌های ایستگاهی موفق عمل کردیم. در نیمه دوم می‌توانستیم روی موقعیت‌هایمان ۳-۲ گل دیگر هم به ثمر برسانیم.

*می‌دانستیم مقابل تیم بزرگ تراکتور کار سختی داریم، اما خوشحالیم در زمین حریف چنین فوتبالی انجام دادیم و ضمن کسب ۳ امتیاز و به ثمر رساندن ۲ گل موقعیت‌های دیگری هم خلق کردیم. این موضوع برای من قابل قبول است. آلومینیوم صدر جدول است، اما به دلیل یک گل تفاضل کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

*آلومینیوم به تیم قابل احترامی برای اهالی فوتبال تبدیل شده و روند خوبی دارد. جدا از کسب نتایج خوب از لحاظ فوتبالی آن‌هایی که کار تیم ما را می‌بینند از بازی آلومینیوم لذت می‌برند.

*قبل از بازی مقابل تراکتور به بازیکنانم گفتم هر زمان بازیکنان حریف صاحب توپ شدند اجازه فکر کردن و بازی‌سازی به آن‌ها ندهید تا سازماندهی نداشته باشند. شاگردانم این کار را خوب انجام داده و اجازه ندادیم تراکتور بازی‌سازی و حفظ توپ کند. در برخی مواقع خوب بودیم، اما به هر حال بازی در زمین حریف بود و برخی لحظات شرایط متفاوتی داشت.

*آلومینیوم از لحاظ پرس و توپ‌گیری جزو تیم‌های بالای جدولی فوتبال ماست، دلیل این موضوع هم این است که ریکاوری خوبی در دو هفته اخیر انجام دادیم، هر چند بازی‌ها ۵ روز یکبار برگزار می‌شوند، اما آلومینیوم در این دو هفته ریکاوری خوبی داشت. نتیجه این کار هم این است که بازیکنانم از دقیقه ۳۰ به بعد بهتر از تراکتور بازی کردند. این مسائل برای من قابل احترام است و از زحمت بازیکنانم تشکر می‌کنم.

*جدا از عملکرد خوب نفرات خط دفاعی و رضایت من از مدافعان، از شکل دفاعی تیمم راضی هستم. خط دفاعی به تنهایی موفق به بسته نگه داشتن دروازه نمی‌شود. از این موضوع خیلی خوشحالم، هم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و هم در ۸ بازی فقط یک گل خوردیم. این اتفاق برای آلومینیوم مثبت است.

انتهای پیام/

نظر شما