شناسهٔ خبر: 51209781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم آلومینیوم اراک:

بهتر از تراکتور کار کردیم/ شایستگی بالای بازیکنان آلومینیوم

تبریز- سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: بهتر از تراکتور کار کردیم و شایسته این پیروزی و کسب سه امتیاز بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی شامگاه یک شنبه بعداز دیدار تیمش برابر تراکتور گفت: خدا را شکر بازی خوبی ارائه دادیم و پیروز شدیم. به حریف موقعیت ندادیم و بهتر از آنها کار کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانم با تمام وجود کار می‌کنند، گفت: آنها شایستگی بالایی دارند، می‌دانستیم مقابل تیم بزرگ تراکتور کار سختی داریم اما خوشحال هستیم در زمین حریف چنین فوتبالی انجام دادیم.

خطیبی با بیان اینکه آلومینیوم از لحاظ موقعیت‌سازی، مالکیت و ارائه فوتبال زیبا خیلی بهتر کار کرد، ادامه داد: برای من احساس خوبی است که تیمم به این شکل بازی می‌کند. امروز روی تیم تراکتور آنالیز خوبی انجام دادیم و بازی را هم حفظ کردیم تا به تراکتور موقعیت ندهیم.

سرمربی آلومینیوم اراک با تاکید بر اینکه خیلی خوشحال هستم مقابل تراکتور روی کارهای ایستگاهی موفق عمل کردیم، گفت: در نیمه دوم می‌توانستیم روی موقعیت‌هایمان ۳-۲ گل دیگر هم به ثمر برسانیم ولی موفق نشدیم.

وی با اشاره به اینکه از شکل دفاعی تیمم راضی هستم، گفت: خط دفاعی به تنهایی موفق به بسته نگه داشتن دروازه نمی‌شود. از این موضوع خیلی خوشحالم، هم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و هم در ۸ بازی فقط یک گل خوردیم. این اتفاق برای آلومینیوم مثبت است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با بیان اینکه ما به تیم قابل احترام برای اهالی فوتبال تبدیل شده ایم و روند خوبی داریم، گفت: تیم ما از لحاظ پرس و توپ‌گیری جزو تیم‌های بالای جدولی فوتبال است. ریکاوری خوبی در دو هفته اخیر انجام دادیم، هر چند بازی‌ها ۵ روز یکبار برگزار می‌شوند اما آلومینیوم در این دو هفته ریکاوری خوبی داشت.

نظر شما