شناسهٔ خبر: 51207581 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم شهرستان‌های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی:

تقویت دین یکی از حوزه‌های مهم تعلیم و تربیت محسوب می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سند تحول بنیادین و در اسناد تربیتی، تقویت دین یکی از حوزه‌های مهم تعلیم و تربیت محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، شیوا قاسمی پور نماینده مردم شهرستان‌های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی در همایش دومین پیش اجلاسیه نماز دانش‌آموزی شهرستان سروآباد، با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در زندگی افراد، اظهار داشت: در سند تحول بنیادین و در اسناد تربیتی، تقویت دین یکی از حوزه های مهم تعلیم و تربیت محسوب می شود.

 

قاسمی پور با بیان اینکه یکی از ارکان مهم آموزش و یادگیری فرایض دینی، اقامه نماز است؛ گفت: فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز از برنامه های اصلی و مهم آموزش و پرورش به حساب می آید.

 

وی با بیان اینکه اقامه نماز بهترین راه گفتگو و شکرگزاری نعمت‌های خدواند است؛ گفت: این فریضه باید در دانش‌آموزان درونی شود.

 

نماینده مردم فرهیخته مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اقامه نماز بهترین راه گفتگو و شکرگزاری نعمت‌های خدواند است که باید در دانش آموزان درونی شود.

 

وی در پایان سخنان خود به لایحه رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان معزز است و ان شاالله به زودی تصویب این لایحه نتایج بسیار خوبی در آموزش و پرورش ایجاد خواهد کرد.

پایان پیام/713

نظر شما