شناسهٔ خبر: 51204485 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تصرف غیرقانونی یک هکتار از اراضی ملی در فشم+فیلم

رئیس پلیس پیشگیری تهران از رفع تصرف اراضی ملی در فشم که عده‌ای به بهانه نگهداری دام اقدام به دست درازی به منابع طبیعی کرده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تعدادی از افراد سودجو در منطقه زایگان بخش رودبار قصران، با احداث تعدادی آلونک به بهانه نگهداری دام اقدام به تصرف حدود یک هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی کرده بودند.

وی افزود: این افراد در مسیر زمین‌های متصرف شده تعداد ۴ باب مغازه و ۳ بنای دیوار در مسیر رودخانه را به صورت غیر قانونی احداث و تصرف کرده بودند.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران با حضور دادستان بخش رودبار قصران و ماموران سرکلانتری یکم و کلانتری ۱۶۲ فشم، این اماکن و ساخت و ساز‌های غیر مجاز تخریب و تمامی اراضی رفع تصرف و تحویل منابع طبیعی شدند.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: در زمان اجرای حکم تعدادی از افراد قصد ممانعت از اجرای احکام قضایی را داشتند که ۵ نفر از این افراد با دستور دادستان حاضر در محل دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

<div id="video-display-embed-code_15236768"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7988576/15236768?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

رفع تصرف ۲۷۶ هکتار از اراضی ملی

انتهای پیام/

نظر شما