شناسهٔ خبر: 51198305 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

اعضای تیم اداری انجمن ژیمناستیک هیات ورزش کارگری منصوب شدند | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
با حکم رئیس هیات ورزش کارگری استان کرمانشاه، مسئولین انجمن ژیمناستیک کارگری معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان، به استناد ماده ۱۱ آئین نامه هیات های ورزشی فدراسیون ورزش کارگری و بنا به پیشنهاد رئیس انجمن ژیمناستیک کارگری استان ؛ اعضای تشکیلات اداری انجمن ژیمناستیک کارگری استان انتخاب و از طرف رئیس هیات ورزش کارگری استان احکام خود را دریافت نمودند.

در ابتدای مراسم معارفه اعضای انجمن ژیمناستیک، رئیس هیات ورزش کارگری استان کرمانشاه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده و برنامه ها و ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در حوزه ورزش کارگری ارائه داد.

وی در ادامه خواهان تداوم همکاری و اجرای برنامه های ورزشی و توسعه و گسترش ژیمناستیک کارگری در استان شد و افزود: در تلاش هستیم که کمیته های انجمن ژیمناستیک در شهرستان های تابعه استان را نیز فعال نمائیم.

محمد شهبازیان اظهار امیدواری کرد که با تلاش مسئولین انجمن ها، شاهد فعالیت و موفقیت های بیشتر در توسعه و تقویت ورزش کارگری در استان باشیم و ورزش کارگری کرمانشاه را به جایگاه اصلی و واقعی خود برسانیم.

در پایان این مراسم مسئولین اداری انجمن ژیمناستیک احکام خود را از رئیس هیات ورزش کارگری دریافت نمودند:

خانم اسما باباجانی نائب رئیس انجمن

مسلم عباسی راد دبیر انجمن

فاطمه معوایی مسئول روابط عمومی انجمن

مسلم انگزی مسئول کمیته داوران

نظر شما