شناسهٔ خبر: 51189531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

حسینی: کلین‌شیت حاصل کار تیمی است/ خسته شدیم این‌قدر به داوری اعتراض کردیم

دروازه‌بان استقلال می‌گوید کلین‌شیتی که موفق شد در داربی ۹۷ پایتخت به ثبت برساند، حاصل کار تیمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف،‌ سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در داربی ۹۷ پایتخت اظهار کرد: داربی حساسیت‌های خودش را دارد. دو تیم شاید محتاط باشند و نتوانند به خوبی حمله کنند اما بازهم شاهد این بودیم که پنالتی ما را نگرفتند. من از آن سر زمین فهمیدم که آن صحنه پنالتی است و نمی‌دانم داور چطور تشخیص نداد. در بازی مقابل فجر، گل سالم ارسلان مطهری را نگرفتند و در بازی مقابل نفت آبادان هم پنالتی ما را نگرفتند و همین دو امتیازها باعث می‌شود، فرصت‌ها از دست برود و در نهایت هم تیم قهرمان با همین امتیازات قهرمان می‌شود. نمی‌دانم چه شد که ما ۳ هفته نتیجه گرفتیم، بعدش دوباره مشکلات داوری علیه ما آغاز شد. خسته شدیم اینقدر اعتراض کردیم. 

او درباره کلین‌شیتی که در داربی به ثبت رساند، خاطرنشان کرد: کلین‌شیت حاصل کار تیمی است و از همه تیم تشکر می‌کنم. مهم‌تر از کلین‌شیت این بود که بازی را ببریم اما این اتفاق رخ نداد. من نسبت به فصول گذشته، شرایط بهتری داشتم و بعد از بازی مقابل فجر، آقای مجیدی تصمیم گرفتند که من بازی نکنم. من تمریناتم را انجام دادم و مشکل خاصی نبود. من هرکجا که باشم، آرزوی من موفقیت استقلال است.

حسینی درباره آفسایدی که به ضرر استقلال در نیمه اول بازی مقابل پرسپولیس گرفته شد، خاطرنشان کرد: من روی آن صحنه هم از آن سر زمین فهمیدم که آفساید نیست.

نظر شما