شناسهٔ خبر: 51185790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

برگزاری آخرین جلسه تمرینی تیم والیبال فولاد سیرجان/ داورزنی: به فولاد سیرجان نگاه ملی داریم

جلسه تمرینی تیم والیبال فولادسیرجان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال 2021 از 16 تا 21 آذرماه سال جاری با حضور 6 تیم در شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان قاره آسیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و این تیم از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز (شنبه) آخرین تمرین خود را در سالن فدراسیون والیبال شروع کرد.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه وحید مرادی مشاور عالی و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون نیز در ابتدای این تمرین در سالن حضور یافتند و رئیس فدراسیون دقایقی نیز با کادر فنی و بازیکنان این تیم صحبت کرد.

تمرین تیم ملی فولاد سیرجان تا ساعت 17 و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت و سپس کاروان این تیم راهی فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود تا عازم برزیل شود.

تیم فولاد سیرجان با تیم‌های سادا کروزیرو (برزیل) و ترنتینو (ایتالیا) در گروه B مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان همگروه است.

 

محمدرضا داورزنی در حاشیه آخرین تمرین تیم فولاد سیرجان ایرانیان برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان، افزود: نظر فدراسیون و باشگاه فولاد سیرجان اعزام تیم قدرتمند به مسابقات جهانی بود و به رغم برخی مشکلات هم فدراسیون و هم باشگاه تلاش خود را کردند که بهترین تیم ممکن راهی مسابقات شود.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که تیم فولاد سیرجان به عنوان نماینده قاره آسیا راهی برزیل می‌شود، تاکید کرد: تیم‌های قدرتمندی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان حضور دارند و انتظار فدراسیون نیز حضور آبرومندانه نماینده آسیا در این مسابقات است.

وی تصریح کرد: انتظار بازی‌های خوبی از فولاد سیرجان در جمع بهترین‌های جهان داریم و اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنیم.

دکتر داورزنی با یادآوری این‌که تیم فولاد سیرجان در پست پشت خط‌ زن با مشکل روبروست، گفت: برای رفع این مشکل تلاش کردیم و فدراسیون کارهای لازم برای اعزام سعید رنجبر به همراه تیم انجام داد اما شاید این تلاش‌ها به نتیجه نرسد و به جای آن یک بازیکن جوان اما خوش آتیه اعزام شود و در این پست کمی ضعف داشته باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال به مردم والیبال دوست سیرجان نیز اشاره کرد و گفت: از مردم سیرجان تشکر می‌کنم که از تیم فولاد حمایت می‌کنند. مردم این شهر بعد از قهرمانی فولاد سیرجان در آسیا نیز در خیابان‌ها شادی کردند و این موضوع نشان می‌دهد والیبال برای مردم این شهر و در مجموع برای مردم ایران اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: نگاه فدراسیون و وزارت ورزش به تیم فولاد سیرجان نیز نگاهی ملی است و از این تیم به عنوان نماینده والیبال ایران و آسیا در مسابقات جهان حمایت کرده‌ایم.

 

 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما