شناسهٔ خبر: 51181703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پرسپولیس به دنبال بازگشت دوباره به ریل

دوئل یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی در شهرآورد پایتخت می‌تواند یک‌بازی سرنوشت‌ساز برای دو تیم باشد و نتیجه مچ‌اندازی این دو رقیب، به حرکت آن‌ها در مسیر قهرمانی کمک زیادی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

خبرآنلاین: نود و هفتمین پرده از شهرآورد پایتخت در حالی روی صحنه می‌رود که حکم یک شمشیر دو لبه را برای یحیی گل محمدی و بازیکنانش دارد. سرخ‌پوشان که پس از شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان دچار مشکل شدند، در شروع لیگ عملکردی سینوسی داشتند و در این هفته‌ها، نتوانسته‌اند روند با ثبات خود در فصل های قبل را تکرار کنند. گل محمدی که در این فصل حسابی در ترکیب تیمش تغییر ایجاد کرده، در فاز دفاعی مشکلات مختلفی داشته و تیم او در پنج هفته ابتدایی فصل موفق به کلین شیت نشد که همین ناهماهنگی مدافعان یحیی را نشان می داد که در فصل جدید هنوز نتوانسته‌اند صلابت همیشگی را در کمربند دفاعی پرسپولیس ایجاد کنند.

پرسپولیس اگر چه در آمار گلزنی عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشته و ۳ گل بیشتر به ثمر رسانده اما امید گل آن‌ها روی عدد ۸ ثبت شده تا از این حیث عملکرد ضعیفی نسبت به رقیب داشته باشند. هم چنین یحیی در این فصل نشان داده بر خلاف همتای آبی خود، تمایل بیشتری به سیستم ۴ دفاعه دارد و تنها در دو بازی از ۳ مدافع بهره برده. آن‌ها در ۵ بازی آخر خود، ۲برد، ۲ تساوی و ۱ باخت را تجربه کرده‌اند. از طرف دیگر خرید های یحیی آن طور که انتظار می رفت خود را نشان نداده اند و باید دید گل محمدی در این بازی چه ترکیبی را روانه میدان می کند.

برچسب‌ها:

نظر شما