شناسهٔ خبر: 51178688 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباسعلی صادقی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباسعلی صادقی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباسعلی صادقی را تسلیت گفتند.
 
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم خدمتگزار جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عباسعلی صادقی رحمةالله‌علیه را به عموم مردم مؤمن و انقلابی خرم‌آباد و حوزه‌ی علمیه و جامعه‌ علماء منطقه و بویژه به خاندان مکرم و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۳ آذر ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی صادقی قهاره از روحانیون برجسته و معروف حوزه علمیه کمالیه لرستان روز جمعه ۱۲ آذر به علت کهولت سن در ۹۶ سالگی در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد درگذشت.
 
وی با مراجع تقلید و بزرگان حوزه علمیه قم از جمله آیت‌الله بروجردی و امام خمینی (ره) ارتباط نزدیک و صمیمی داشت و با اقامت طولانی‌مدت و دائمی در خرم‌آباد منشا خدمات ماندگاری در استان لرستان شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی صادقی در سال‌های بعد از انقلاب علاوه بر یاری رزمندگان اسلام در جبهه‌های دفاع مقدس، در مسئولیت‌های گوناگون از قبیل امامت جمعه موقت خرم‌آباد، ریاست دادگاه انقلاب و حاکم شرع و ریاست مدارس کمالیه و صادقیه در استان لرستان خدمات ارزشمند و شاگردان برجسته‌ای به یادگار گذاشت و در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار بست.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما