شناسهٔ خبر: 51164986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه پرديس:

تکرار وقایع آبان ۹۸ با بصيرت مردم، رسانه باهوش و مسئول حاضر در صحنه خنثی شد

امام جمعه شهرستان پرديس گفت: تکرار وقایع آبان ۹۸ با مردم بصیر، رسانه باهوش و مسئول پاسخگو و حاضر در صحنه خنثی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پرديس، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۱۶ آذر، اظهار داشت: دانشجویانی که جنگ را اداره کردند مثل شهید همت‌ها و باکری‌ها، دانشجویان شهید دفاع مقدس، و در ادامه حماسه آنها دانشجویان شهید مدافع حرم، دانشجویان شهید عرصه امنیت، دانشجویان شهید عرصه سلامت، از ثمرات انقلاب هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وضعیت کم آبی در کشور عنوان داشت: آبخیزداری مهمترین راهکارهای عبور از بی آبی در شرایط امروز است که به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته و با مشکل تأمین اعتبارات مواجه است و ایجاد زمینه برای توسعه آبخیز داری با حمایت دولت، راهکار مناسبی برای رفع بحران کم آبی است.

امام جمعه پردیس بیان داشت: تکرار وقایع آبان ۹۸ با مردم بصیر، رسانه باهوش و مسئول پاسخگو و حاضر در صحنه خنثی شد و در این توطئه دشمنان قصد داشتند، طرح آبان ۹۸ را با قوت بیشتری تکرار کنند که ناکام ماند.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، برجام را اولویت اول نمی‌داند گفت: اولویت دولت سیزدهم اقتصاد مقاومتی بانگاه درون‌زا و برون‌نگر است.

پایان پیام/659

نظر شما