شناسهٔ خبر: 51152208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

انقلاب اسلامی برای بسیاری از حرکت های آزادی بخش الگو شده است

حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان قصد داشتند با جنگ انقلاب اسلامی ایران و تفکر انقلابی مردم ایران را از بین ببرند، ولی نه تنها موفق به این کار نشد بلکه دفاع مقدس، زمینه خودکفایی و اعتماد به نفس را در کشور افزایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام المسلمین حمید شهریاری امروز در نشستی با روحانیون، طلاب و نخبگان و دانشگاهیان شهرستان سقز اظهار داشت: کردستان در مسئله وحدت جایگاه بسیار ممتازی در کشور دارد و این مهم برای ملت ایران مبرهن و مشخص است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه مردم کردستان روحیه ای صلح طلب دارند، بیان داشت: اگر در این استان گاهی اوقات شاهد عملیات های تروریستی هستیم بی شک منشا این توطئه ها خارج از کردستان و کشور می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در ادامه با تاکید بر ترس صهیونیست ها از تفکرات انقلاب اسلامی در بحث وحدت جهان اسلام، تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند که اجازه ندهند روحیه استکبارستیزی این ملت برای سایرین الگو شود.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهارکرد: دشمنان قصد داشتند با جنگ انقلاب اسلامی ایران و تفکر انقلابی مردم ایران را از بین ببرند ولی نه تنها موفق به این کار نشد بلکه دفاع مقدس زمینه خودکفایی و اعتماد به نفس را در کشور افزایش داد و امروز برای بسیاری از حرکت های آزادی بخش در سطح جهان و منطقه همانند حزب الله لبنان، جریان مقاومت، مردم یمن و.... الگو شده ایم.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها می خواهند که با ترور دانشمندان و علمای اهل سنت و تشیع ایران و حمایت از گروه‌های تکفیری به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کنند که هرگز به این موفقیت نخواهند رسید.

انتهای پیام

نظر شما