شناسهٔ خبر: 51150618 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار ایلام:

برکت خون شهداء باعث اقتدار امروز کشورمان شده است

بهرام نیا گفت: امروز به برکت همین شهداء و همرزمان شهداء شرایط کنونی کشور ما از نظر اقتدار در مقام مقایسه با ادوار گذشته در یک شرایط بهتر و بالاتری قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در مراسم کنگره سه هزار شهید استان ایلام ، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که بزرگداشت و گرامیداشت شهداء برای آینده کشور یک امر حیاتی و ضروری است و همچنین فرمودند که شهادت مرگ تاجرانه و مرگ آدم‌های زرنگ است.

او افزود: این کنگره یک پیامی دارد و آن هم میثاق نامه‌ای با شهداء است که همواره هر گونه تصمیم گیری در راستای راه و منش ، گفتمان و آرمان شهداء خواهد بود.

او ادامه داد: امروز به برکت همین شهداء و همرزمان شهداء شرایط کنونی کشور ما از نظر اقتدار در مقام مقایسه با ادوار گذشته در یک شرایط بهتر و بالاتری قرار گرفته است.

بهرام نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء از تمامی دست اندرکاران این کنگره که قدم زدند، قلم زدند و عرق ریختند و از همه افرادی که در طول سال برای جاری شدن یاد شهداء خدمت کردند تا این رود معنوی را هدایت و به این کنگره منجر شد، تقدیر کرد.

او همچنین از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سپاه پاسداران، بسیجیان غیور و مردم، نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ها به ویژه خانواده معظم شهداء که در طول سال به ویژه یک هفته اخیر با حضور عاشقانه و سرشار از معنویت موجب غنای این کنگره شدند تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ن

نظر شما