شناسهٔ خبر: 51150550 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

لحظه موبایل‌قاپی غافلگیرانه دزدان در تهران

سارقان پس از مشاهده پلیس بلافاصله با موتورسیکلت متواری شدند که تیم عملیات کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی با ایجاد طرح مهار متهمان را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

ایسنا: سارقان پس از مشاهده پلیس بلافاصله با موتورسیکلت متواری شدند که تیم عملیات کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی با ایجاد طرح مهار متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ " پیمان گودرزی " رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در تشریح خبر دستگیری سارقان موبایل قاپ در جنوب تهران، گفت: سه‌شنبه ۹ آ ذر ماه، با وقوع سرقت های متوالی قاپ زنی توسط ۲ جوان موتورسوار در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفت.

این مقام پلیسی افزود: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد با بازبینی دوربین های مداربسته و رصد های اطلاعاتی هویت ۲ سارق جوان را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد پس از دریافت این اطلاعات برای دستگیری سارقان گشت های نیروی انتظامی افزایش دادند تا اینکه ۲ جوان موتور سوار را در خیابان بهمنیار هنگام موبایل قاپی مشاهده کردند و وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تصریح کرد: سارقان پس از مشاهده پلیس بلافاصله با موتورسیکلت متواری شدند که تیم عملیات کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی با ایجاد طرح مهار متهمان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مالباختگان متهمان را شناسایی کردند افزود: ماموران کلانتری در بازرسی بدنی از سارقان سابقه دار چند دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند و در تحقیقات مشخص شد سرنشینان موتور سیکلت ۲ سارق حرفه ای موبایل قاپ در جنوب تهران هستند.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه با شیوه و شگرد قاپ زنی در جنوب تهران اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

لحظه موبایل‌قاپی غافلگیرانه دزدان در تهران

برچسب‌ها:

نظر شما