شناسهٔ خبر: 51148010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داداش زاده:

نتیجه دربی غیر قابل پیش بینی است

کارشناس فوتبال گفت: نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست و فکر می‌کنم بازی متفاوتی را شاهد باشیم.

صاحب‌خبر -

بهزاد داداش زاده کارشناس فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شهرآورد پایتخت که قرار است روز شنبه ۱۳ آذر از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال برگزار شود، توضیحاتی داد.

نظرتان در مورد دیدار دربی که روز شنبه برگزار می شود، چیست؟

دربی همیشه متفاوت است و نمی‌شود آن را پیش بینی کرد. این دربی بسیار جذاب خواهد بود، زیر را بعد از ۲ سال تماشاگران به ورزشگاه‌ها می‌آیند. ۲ مربی (فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی) در این فصل، نتایج خوبی نگرفتند و سینوسی عمل کردند. در این بازی هر تیمی نتیجه نگیرد، احتمالا کادر فنی اش دستخوش تغییر می‌شود. پیش بینی می‌کنم دیدار سخت، جذاب و تماشاگر پسندی را از استقلال و پرسپولیس ببینیم. فکر می‌کنم بازی متفاوتی را شاهد باشیم.

شانس کدام تیم برای برنده شدن بیشتر است؟

هر ۲ تیم شانس برای بردن دارند. در دربی نتایج بیرون زمین اتفاق می‌افتد. دربی مسابقه‌ای است که در آن شرط بندی زیاد می‌شود و از بالا دستور می‌دهند که مثلا این دربی باید مساوی شود. هم استقلال و هم پرسپولیس، در خطوط حمله، دفاع و هافبک قدرتمند هستند و بازیکنان زیاد دارند. انسجام تیمی هر ۲ تیم نسبت به سال‌های قبل، بهتر شده است. بازهم می گویم ۲ تیم برای برنده شدن شانس دارند و همه چیز به کیفیت آن ها بر می گردد.

استقلال در بحث مدیریت نسبت به پرسپولیس، در شرایط بهتری است

داداش زاده افزود: استقلال با کادر فنی و مدیریت جدید خود، پا به این مسابقه می‌گذارد و شرایط ایده آلی دارد. آن‌ها تا اینجای فصل نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و روحیه مضاعفی دارند. پرسپولیس هنوز نتایج خوبی نگرفته و به فرم خوبی نرسیده است. سرخ پوشان شرایط خوبی در بحث مدیریت ندارند و سر درگم هستند. همین‌ها باعث شده که استقلال و پرسپولیس در دربی پیش رو، شرایطشان با یکدیگر فرق کند.

او اشاره کرد: استقلال و پرسپولیس مربیانی دارند که جوان هستند و تفکر امروزی دارند. بازیکنان هر ۲ تیم کیفیت فنی بسازایی دارند. استقلال از لحاظ نفرات، بهتر از رقیب خود است و ستاره‌های زیادی در اختیار دارد. هر ۲ تیم تلاش می‌کنند تا با برد در این دیدار، از کورس قهرمانی عقب نیوفتند. شرایط جدولی پرسپولیس بهتر از استقلال است و آن‌ها توانستند خود را در جدول بالا بکشند. نتیجه تساوی به در هیچ یک از ۲ تیم نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما