شناسهٔ خبر: 51146945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شوراها می‌توانند پل ارتباطی مردم ودستگاه‌های خدمات‌رسان باشند

رئیس شورای اسلامی استان البرز گفت: شوراها می توانند به عنوان یک پل ارتباطی میان مردم و دستگاه های خدمات رسان عمل کرده و در جهت رفع مشکلات مردم و انتقال مطالبات آنها گام بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علیرضا قره حسنلو شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که با حضور استاندار البرز برگزار شد اظهار کرد: با توجه به این ظرفیت انتظار داریم نگاه ویژه ای به شوراها وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: دولت جدید با اولویت بخشی به شوراها می تواند در جهت اجرای مطلوب سیاستهای خود و در نهایت ایجاد رفاه درخدمت مردم باشد.

قره حسنلو با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان چهارباغ گفت: این شهرستان از موقعیت مهم جغرافیایی برخوردار است و به فرودگاه، اتوبان و راه آهن دسترسی دارد.

وی ادامه داد: همچنین  استقرار صنایع مختلف و زیرساخت های مناسب کشاورزی ،گلخانه ای ، باغداری و دامداری فرصت مناسبی ایجاد کرده که این شهرستان به عنوان مرکز گلخانه ای استان تبدیل شود و فرصت های صادراتی و در نهایت توسعه اقتصادی و اشتغال را به ارمغان آورد.

رئیس شورای اسلامی استان البرز در پایان گفت: چهارباغ شهرستان نوپایی است و نیازمند نگاه ویژه ای است و ضرورت دارد در جهت ایجاد زیرساخت های مناسب از جمله احداث بیمارستان و بهبود راههای مواصلاتی بین روستایی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • استاندار البرز: هویت باغشهری چهارباغ باید حفظ شود
  • همکاری شورای اسلامی استان البرز و بهزیستی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی

نظر شما