شناسهٔ خبر: 51142689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالان بسیجی عرصه سلامت در رودان تجلیل شدند

بسیجیانی که در عرصه سلامت و به ویژه بحث پیشگیری از کرونا و انجام واکسیناسیون در رودان فعالیت داشتند، در آیینی مورد تجلیل قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، فرماندار رودان در این آیین با گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از رشادت های بسیجیان در تمامی بحران‌ها، بیان کرد: بسیجیان از زمان پیدایش اپیدمی کرونا در کشور، استان و شهرستان پا به پای مدافعان سلامت حماسه‌های ماندگاری آفریدند.

وی افزود: سپاه ناحیه رودان و بسیجیان جهادی و بی ادعای این ناحیه به‌ طور شبانه روز در مراکز غربالگری و تجمیعی واکسیناسیون کنار مدافعان سلامت بودند و این ایستادگی و همکاری سپاه و بسیج با مجموعه بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا شهرستان قابل تحسین است.

مصطفی غلامپور بیان کرد: باید بدانیم که کرونا هنوز تمام نشده لذا از تمام مردم عاجزانه درخواست دارم که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه رودان نیز  با تقدیر از حضور فعال و همیشگی بسیجیان در کنار مدافعان سلامت در دوران کرونا، گفت: بسیجیان همیشه در صحنه بوده و بدون هیچ چشم داشتی در تمامی بحران ها حضور پیدا کرده‌اند.

وی گفت: بسیجیان فعال عرصه سلامت همچنان آماده کمک رسانی و همکاری با مجموعه بهداشت و درمان هستند و به طور جهادی در کنار مدافعان سلامت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

سرهنگ عبدالله صادقی با بیان اینکه بسیجیان رودان از همان آغاز اپیدمی کرونا با راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک وارد میدان شدند افزود: این مجاهدت آنها تا پایان این ویروس منحوس هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، در این آیین با اهدای لوح یادبود و هدایایی از بسیجیان فعال عرصه سلامت رودان با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه رودان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضای ستاد کرونا شهرستان رودان  تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

نظر شما