شناسهٔ خبر: 51139857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

داشتن زنجیرچرخ الزامی

پیش بینی برف و کولاک در جاده‌های کوهستانی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران درباره احتمال بارش برف و کولاک در جاده‌های کوهستانی استان به رانندگان هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به احتمال بارش برف و باران از فردا در جاده‌های کوهستانی کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر گفت:همراه داشتن زنجیرچرخ در مناطق کوهستانی برف گیر استان الزامی است.

 

سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: پلیس به رانندگان می‌کند برای تردد در جاده‌ها حتما زنجیرچرخ به همراه داشته و خودروی آنها به لاستیک یخ شکن، چراغ مه شکن و برف پاک کن سالم مجهز باشد.

او گفت: داشتن تجهیزات گرمایشی و مواد غذایی در خودرو و بنزین کافی در باک ماشین از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان خواست از سفر‌های غیرضروری در جاده‌ها خودداری کنند و در صورت تردد در جاده‌ها با سرعت مطمئنه برانند و از سرعت و سبقت بی جا پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در تمامی محور‌های استان عادی و روان و سطح راه‌ها نیز خشک است.

<div id="video-display-embed-code_7323466"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3293321/7323466?width=400&height=300"></script></div>

 

بیشتر بخوانید: 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نظر شما