شناسهٔ خبر: 51139755 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

مرگ دردناک پرستار شیرازی با 70 درصد سوختگی

حوادث رکنا: مسئول روابط عمومی اورژانس فارس گفت: پرستار حادثه واژگونی آمبولانس درمانگاه بالاده که در بیمارستان امیرالمومنین شیراز بستری بود، درگذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس ظهار کرد: خانم پرستار ۲۷ ساله حادثه واژگونی آمبولانس درمانگاه بالاده که به علت سوختگی شدید در بیمارستان امیرالمومنین شیراز بستری بود، امروز درگذشت.

بعد از ظهر جمعه ۲۱ آبان ماه، یک دستگاه آمبولانس بیماربری بالاده پس از تحویل بیمار به بیمارستان کازرون و طی مسیر بازگشت در محور کازرون - بالاده در دو راهی دادین واژگون و دچار آتش سوزی شد.

در این حادثه راننده آمبولانس به علت آتش گرفتن آمبولانس در دم جان باخت و پرستار اعزامی که دچار حدودا ۷۰ درصد سوختگی شده بود پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، با آمبولانس اورژانس به بیمارستان حضرت ولی عصر کازرون انتقال و بعد از چند ساعت به بیمارستان امیرالمومنین شیراز منتقل می شود.

بالاده (والاشهر) شهری است در بخش جره و بالاده و در جنوب غربی شهرستان کازرون قرار دارد. در ۲۲ اسفندماه ۹۷ با مصوبه دولت نام شهر بالاده به والاشهر تغییر یافت.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فوری / صدای انفجار در آسمان نطنز

    فوری / صدای انفجار در آسمان نطنز

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما