شناسهٔ خبر: 51134201 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفتگو|

رصد و مسدودسازی سایت‌های همسریابی توسط پلیس فتا

رئیس سابق پلیس فتای تهران بزرگ فعالیت سایت‌های همسریابی در ایران را غیرقانونی خواند و گفت: این گونه سایت‌ها از سوی پلیس فتا رصد و به منظور مسدودسازی به مراجع مختلف ارجاع داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ تورج کاظمی، رئیس سابق پلیس فتای تهران بزرگ در این خصوص با تاکید براینکه هیچ سایتی تحت عنوان همسریابی دارای مجوز نیست، به میزان گفت: تاکنون هیچگونه مجوز رسمی و قانونی مبنی برفعالیت اینگونه سایت‌ها و کانال‌ها صادر نشده نشده است، از این رو به هیچ عنوان هیچ سایتی نباید در این حوزه فعالیت کند.

وی سوءاستفاده از عواطف و احساسات مراجعه کنندگان را یکی از آسیب‌های حضور در چنین فضا‌هایی خواند و عنوان کرد: علاوه بر آن کلاهبرداری‌های مالی توسط افراد سودجو و فرصت طلب را نیز شاهد هستیم و برخی فرصت‌طلبان با این نام و نشانی اقدامات مجرمانه‌ای ازجمله کلاهبرداری، فریب و ... انجام می‌دهند که مال، حیثیت و آبروی قربانیان این حوزه آسیب می‌بیند و بزه دیده می‌شوند.

سرهنگ کاظمی با تاکید بر رصد این سایت‌ها توسط پلیس فتا اظهار کرد: این گونه سایت‌ها از سوی پلیس فتا رصد و به منظور مسدودسازی به مراجع مختلف ارجاع داده می‌شود.

رئیس سابق پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه با وجود رصد پلیس، مجرمانی هستند که در این حوزه فعالیت می‌کنند و به جامعه زیان می‌رسانند، از مردم خواست: به این حوزه ورود نکنند، به هشدار پلیس توجه کنند و تا جایی که می‌توانند از حضور در اینگونه سایت‌ها بپرهیزند.

انتهای پیام/

نظر شما