شناسهٔ خبر: 51133897 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازداشت یکی از مدیران کل تابعه وزارت راه

سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیرکل یکی از ادارات تابعه وزارت راه را در مازندران دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سربازان گمنام امام زمان (عج) در مازندران صبح امروز چهارشنبه ۱۰ آذر ماه مدیرکل یکی از ادارات تابعه وزارت راه را دستگیر کردند.

موضوع تخلفات این متهم که از سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیر کل یکی از ادارات تابعه وزارت راه در مازندران مشغول بکار بود در دستور کار یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قرار گرفت.

دستگیری به جرم اختلاس و ارتشاء

حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران گفت: در ادامه مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با هرگونه فساد اداری، یکی از مدیران کل استان با عنوان اتهامی ارتشاء و اختلاس دستگیر شد.

او افزود: با اقدام بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران و ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این رابطه پرونده قضایی در یکی از شعاب بازپرسی تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی می‌باشد.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: بنا به تحقیقات اولیه و مستندات موجود در پرونده و جرایم متعدد؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

حجت الاسلام اکبری با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان‌ها و نهاد‌ها از برخورد قاطع و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و گفت: برخورد با جرایم مدیران متخلف همواره اولویت دستگاه قضایی استان خواهد بود.

انتهای پیام/س

نظر شما