شناسهٔ خبر: 51132402 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خانواده‌های موفق چه خصوصیاتی دارند؟

رئیس آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، در خصوص ویژگی‌های خانواده‌های موفق و برتر نکاتی را ارائه داد.

صاحب‌خبر -

مهدی حمیدی رئیس  آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در بین اعضای خانواده جمله به من چه یا به تو چه..! رد و بدل نمی‌شود، چرا که اعضا به گفتگو و مشورت منطقی اعتقاد دارند و احساس مسیٔولیت می‌کنند.

او افزود: افراد به یکدیگر اعتماد دارند و از این اعتماد سوء استفاده نمی‌کنند و اعتماد را یکی از پایدارترین ویژگی ازدواج موفق و خانواده موفق می‌دانند.

حمیدی بیان کرد: افراد با هم اتحاد دارند و در مسایٔل مختلف، با گفتگو و مشورت به تفاهم می‌رسند و سعی می‌کنند اگر سوء تفاهم به وجود آمد، آن را در درون خود بدون این که کسی بفهمد حل کنند.

 رئیس  آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: به سلیقه‌ها و عقاید یکدیگر آگاه بوده و به آن احترام گذاشته و عمل می‌کنند.

این کارشناس خاطر نشان کرد: نسبت به هم شرم مسموم ندارند یعنی خواسته‌های طبیعی خودشان را بدون نگرانی یا خشونت ابراز می‌کنند.

او گفت: به حریم یکدیگر احترام گذاشته و از حدود مشخص شده خود فراتر نمی‌روند و همچنین نگران سلامت روحی و جسمی یکدیگر بوده و از هم مراقبت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

نظر شما