شناسهٔ خبر: 51127908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تغییرات مدیریتی در استانداری خراسان‌جنوبی کلید خورد

استاندار خراسان‌جنوبی با صدور احکامی دو نفر از مدیران ارشد استانداری را تغییر داد و همچنین «علی‌اصغر دهقان» با دستور استاندار به سمت مشاور عالی و دستیار استاندار منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، طی گذشت چند ما از روی کارآمدن دولت سیزدهم سرانجام آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان‌جنوبی با حضور وزیر کشور در در شهر بیرجند برگزار شد و طی این مراسم «جواد قناعت» به عنوان استاندار خراسان‌جنوبی منصوب شد.

استاندار جدید خراسان‌جنوبی متولد سال ۱۳۴۴ است و مدرک دکترای شیمی آلی، کارشناسی ارشد شیمی تجزیه و کارشناسی شیمی محض دارد.

قناعت از سال ۱۳۹۸ تا پیش از انتخاب به عنوان استاندار خراسان‌جنوبی، معاون امور توسعه مدیریت و منابع بنیاد مستضعفان بوده و استاندار گلستان در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران طی سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ از سوابق اجرایی وی است.

استاندار خراسان‌جنوبی یک روز پس از معارفه در پیامی از همه شهروندان و دلسوزان به‌ویژه نخبگان، فعالان اجتماعی و سیاسی، جوانان توانمند گام دوم انقلاب و اصحاب رسانه درخواست کرد در رسیدن به استانی توسعه‌یافته و به دور از محرومیت، خادم خود را همراهی کنند.

از دیگر فعالیت‌های کاری وی پس از روی کارآمدن، ایجاد  تغییرات در استانداری خراسان‌جنوبی است و دو معاونت استانداری با تغییر رو به رو شد.

تغییر در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری از جمله اقدامات وی بوده که طی احکامی آقای «حسین موهبتی زهان» را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و آقای «احمد محبی» را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

به گزارش فارس؛ پیش از این «مشیرالحق عابدی» معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و «سید محمد حسینی» معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری را بر عهده داشتند.

همچنین «علی‌اصغر دهقان» با دستور استاندار خراسان‌جنوبی به سمت مشاور عالی و دستیار استاندار منصوب شد.

در متن حکم انتصاب دکتر «علی‌اصغر دهقان» آمده؛  نظر به شایستگی، توانمندی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مشاور عالی و دستیار ویژه استاندار» منصوب می‌شوید.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

نظر شما