شناسهٔ خبر: 51122916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جوانان پاراوزنه بردار کشورمان عازم بحرین شدند

­تیم ملی پاراوزنه بردار جوانان ایران برای حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان بامداد امروز تهران را به مقصد بحرین ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما؛ کاروان ایران با ترکیب ۱۲۰ ورزشکار در رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، گلبال، دوومیدانی، شنا، وزنه‌برداری، بوچیا و بسکتبال با ویلچر در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ در شهر منامه شرکت می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_7319829"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3292354/7319829?width=400&height=300"></script></div>

براساس برنامه ریزی همه اعضای کاروان به جز وزنه برداران معلول یکشنبه تهران را به مقصد منانه ترک کرده بودند.
بامداد امروز نیز ورزشکاران وزنه بردار و اعضای ستاد خبری این رقابت‌ها به محل برگزاری بازی‌های پاراآسیایی اعزام شدند.
مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان پنجشنبه ۱۱ آذر با حضور نزدیک به ۸۰۰ ورزشکار، در ۹ رشته ورزشی آغاز خواهد شد.
تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران در دوره گذشته موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شده بود.

رقبا را نمی‌شناسیم
سرمربی تیم ملی در خصوص وضعیت آمادگی ملی پوشان، گفت: برای حضور موفق در این رقابت‌ها ۴ مرحله اردوی تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم و ملی پوشان در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان مسابقه خواهند داد.
چلتوک کار افزود: شیوع کرونا باعث شد تا ۲ سال مسابقات رده‌های سنی برگزار نشود و اطلاعات زیادی از رقبا نداریم، حتی رده‌های بین المللی ورزشکاران در این رده سنی هم تغییری نداشته است.

برچسب‌ها:

نظر شما