شناسهٔ خبر: 51121208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

شهید «فخری زاده» موجب اقتدار نظام اسلامی در برابر دشمنان شد

حجت‌الاسلام «آقاجان‌پور» گفت: بر اساس رهنمود قرآن کریم، دشمنان هرگز سازش نمی‌کنند تا زمانی که تسلیم آن‌ها شوید و شهید فخری زاده کاری کرد که ما امروز قوی شویم و با اقتدار در مقابل دشمنان بایستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجان‌پور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امشب در مراسم گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت شهید هسته‌ای و دفاعی «محسن فخری زاده» در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: پس از اینکه نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد پدر هسته‌ای ایران را ترور کردیم و اسرائیل می‌تواند خواب راحت داشته باشد، مردم کشورمان متوجه شدند چه گوهر ارزشمندی را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه فخری زاده دانشمندی عالم، عارف، مومن و متدین بود، ابراز کرد: ایشان سرباز واقعی امام زمان (عج) بود و برای زمینه سازی ظهور نقش آفرینی کرد و انتظار می‌کشید تا در رکاب حضرت مهدی (عج) نقش آفرینی کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند معنای انتظار نشستن و دعا کردن نیست، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز طلوع خورشید عظمای ولایت است و منتظران ظهور در نظام جمهوری اسلامی باید آمادگی خودشان را بالا ببرند تا با ظالمان و مستکبران مبارزه کنند.

آقاجانپور با تاکید بر اینکه این آمادگی نیاز به اقتدار دفاعی نیز دارد، گفت: تنها راه ایستادگی در برابر زورگویی‌ها و خواسته‌های نامشروع آمریکا و نظام سلطه قوی شدن است و دانشمند شهید فخری زاده کاری کرد که ما قوی و مقتدر شویم.

وی با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کردند دشمن با مذاکره دست از تحریم و دشمنی با ما برمی دارد، گفت: ماهیت نظام سلطه، سلطه گری است و قرآن می‌فرماید هرگز این‌ها با شما سازش نمی‌کنند تا زمانی که تسلیم آن‌ها شوید و شهید فخری زاده کاری کرد ما امروز قوی شویم و با اقتدار در مقابل این‌ها بایستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه امروز اگر نمایندگان ایران در مجامع بین المللی زیر بار سلطه گری آمریکا و نظام سلطه نمی‌روند به برکت مجاهدت‌های شهدای ماست، خاطرنشان کرد: پیام شهید فخری زاده برای ما این است که باید مقاومت و ایستادگی کرده و آمادگی معنوی و دفای خود را بالا ببریم تا در برابر دشمنان با توان بالا امکان ایستادگی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما