شناسهٔ خبر: 51120106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حکم استاندار هرمزگان:

سرپرست فرمانداری شهرستان قشم منصوب شد

قشم- ایرنا- استاندار هرمزگان عصر سه‌شنبه با صدور حکمی، محمد محمدحسینی تختی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قشم منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری هرمزگان  مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این حکم از  فرماندار جدید خواسته است تا ضمن برنامه‌ریزی مطلوب از امکانات، استعدادها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به صورت مناسب استفاده کند.

اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی ایران قوی، در چارچوب وظایف قانونی و همچنین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر مطالبات استاندار از محمدحسینی تختی است.

محمدحسینی تختی سوابق مختلف اجرایی و مدیریتی از جمله دبیر و مشاور مجمع نمایندگان استان هرمزگان در ادوار دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، مسوول دفتر نایب رئیس ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، دبیر فراکسیون فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی و دبیر فراکسیون بنادر و توسعه دریا محور مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما