شناسهٔ خبر: 51116639 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان خبر داد:

پروند 12 هزار میلیاردی زمین خواری بهبهان به دادگستری خوزستان ارسال شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان گفت: با توجه به تکمیل تحقیق ها، پرونده زمین خواری 12 هزار میلیاری بهبهان برای ادامه روند رسیدگی به دادگستری مرکز استان ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علیرضا قاسمی‌نژاد در خصوص تکمیل تحقیق ها در پرونده زمین خواری  و ارسال آن به دادگستری استان خوزستان اظهار کرد: از اواخر سال ۹۷ و در پی گزارش های واصله به دادستان وقت در خصوص تشکیل شبکه پیچیده زمین خواری و فروش غیر قانونی اراضی دولتی در شهرستان بهبهان توسط افراد سود جو، تحقیق های گسترده ای در این زمینه انجام شد و همه متهمین و واسطه ها که در این پرونده نقش داشتند شناسایی و پس از احضار و تفهیم اتهام، روانه زندان شدند.

او با بیان اینکه تعداد ۳۱۹ پرونده و با شکایت تعداد ۴۵۸ نفر در دادسرای این شهرستان تشکیل شده، گفت: تعداد ۱۳۳ نفر متهم شناسایی و تفهیم اتهام شدند و متهم اصلی تا کنون در زندان بسر می برد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان افزود: ارزش اموال نامشروع به دست آمده و اراضی دولتی در مجموع بیش از 12 هزار میلیارد ریال است.

قاسمی نژاد بیان کرد: با توجه به تکمیل تحقیق ها، پرونده برای ادامه روند رسیدگی به دادگستری مرکز استان ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در پایان تصریح کرد: به مردم شهید پرور بهبهان اطمینان می‌دهیم که این پرونده تا رسیدن به نتیجه نهایی و محکومیت مجرمان آن پیگیری شود و در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی بنا داریم با همکاری نهادهای ذی ربط از وقوع جرایم مشابه پیشگیری کرده و اجازه چپاول بیت المال را نمی دهیم./انتهای پیام

 

 

بیشتر بخوانید:

  • پرونده شبکه ارتشای 150 میلیاردی شهردار و شورای شهر سابق بهبهان به دادگستری خوزستان ارجاع شد
  • شناسایی و دستگیری اعضای باندهای سارقان مسلح در سطح استان خوزستان

نظر شما